Så, hvilke andre interesser har dere?

Golf er veldig morsomt! :D

Første gangen min på bane (riktignok en bane med kun 9 hull hvor hvert hull var på en 70-80 meter, men stort nok ettersom jeg før kun hadde vært på driving range noen få ganger), hadde jeg en "chip in" (er vel det heter når en chipper i hullet) fra ca 30 meter. Gliste noen minutter etter det. :)

Dessverre er ikke golf noen som jeg prioriterer stort, og billig er det heller ikke... :sad:

Ur er egentlig bare en liten sidehobby som har oppslukt meg mer enn jeg trodde først :p

Her er hovedhobbyen min:

(ikke fotografering, men flyging!)

Også driver jeg med dykking i tillegg.

Sykler med et ProTour lag og deltar i mange ritt.
Fluefiske i Orkla med Bestefar når det er sesong for det.
Fikk sitte på med en Cigarette 38 Top Gun Twin Step med 1400HK i +110 knop i Cannes av en bekjent i fjor, etter det har jeg vært hekta på båt..
Kosthold og trening er viktig. Ellers taper jeg penger på aksjer i Investopedia.

Har variert interesser og marginalt med tid å bruke på dem. Utenom kone og barn er jeg opptatt av...

- amerikansk football. Er linebacker på et lag på nasjonalt nivå.
- havfiske
- dykking
- friluftsliv med hund.

Samt at jeg og svoger har ett lite firma der vi importerer biler, setter dem i stand og selger dem.

Fikk sitte på med en Cigarette 38 Top Gun Twin Step med 1400HK i +110 knop i Cannes
Så mye krefter for så lite fart, da gitt! Gjør 110 knuter i Cessnaen som det bare er 180 HK i..på cruise! :)

Uansett, skikkelige powerboats er utrolig fete saker - var jeg bare rik...:eek:
[video=youtube;ytkExjppC1U]http://www.youtube.com/watch?v=ytkExjppC1U&feature=player_embedded[/video]
Kunne godt ha sklidd rundt på sørlandet i en slik en :D

Så mye krefter for så lite fart, da gitt! Gjør 110 knuter i Cessnaen som det bare er 180 HK i..på cruise! :)

Uansett, skikkelige powerboats er utrolig fete saker - var jeg bare rik...:eek:
[video=youtube;ytkExjppC1U]http://www.youtube.com/watch?v=ytkExjppC1U&feature=player_embedded[/video]
Kunne godt ha sklidd rundt på sørlandet i en slik en :D

Cessnaen din høres vel ikke slik ut?
[video=youtube;5288GXNzFWU]http://www.youtube.com/watch?v=5288GXNzFWU&playnext=1&list=PL6B9B8754E7CE62B0[/video]

Tja, når tiden strekker til med hensyn til kone og barn.

- Langrenn, gjerne turløp som Vasaloppet
- Løping, marathon og terrengløp
- Aktiv skytter, både håndvåpen og rifle

Hørte jeg noen snakke om tidsklemma.:confused:

Sykler med et ProTour lag og deltar i mange ritt.
Fluefiske i Orkla med Bestefar når det er sesong for det.
Fikk sitte på med en Cigarette 38 Top Gun Twin Step med 1400HK i +110 knop i Cannes av en bekjent i fjor, etter det har jeg vært hekta på båt..
Kosthold og trening er viktig. Ellers taper jeg penger på aksjer i Investopedia.

Hvilket WorldTour-lag??

Her må du fortelle mer! :)

Foruten familien og klokker er jeg opptatt av bøker og biler og motorsykler og trening og skyting og matlaging og bikkjer og hagler og ski og hytter og litt til, men mye mer enn alt annet er jeg opptatt av jakt. Hvis jeg skal liste opp de ti beste opplevelsene hittil i livet ville skremmende mange av dem referere seg til jakt, og jeg har vært med på både bryllup og tre barnefødsler. De aller fleste andre aktiviteter er en måte å fordrive tiden på til jeg kan komme meg ut på jakt igjen.

De aller fleste andre aktiviteter er en måte å fordrive tiden på til jeg kan komme meg ut på jakt igjen.

Eller som Steve McQueen sier i den legendariske filmen Le Mans: "Racing is life. Everything else that happens before or after is just waiting."

Når det gjelder utenomfamiliære interesser for meg går det i italienske og tyske motorsykler/biler på min egen alder (tar uheldigvis litt mer plass enn klokker), småviltjakt, våpen, alt mulig mekanisk mikk - helst med motor, hundekjøring med ski/sykkel, kajakk, båt, hytter.

Fotball, film, bil, styrketrening.

Går i engelsk fotball og Manchester United er laget. Når det gjelder film er jeg kvalitetsbevisst på tvers av sjanger. Bortsett fra musikaler, de utgår uansett.

Biler er jeg veldig glad i, spesielt tysk, italiensk og enkelte amerikanere.

Trener styrketrening 3 ganger i uka, har ambisjoner om og forbedre kondis også. Som en konsekvens av styrketreningen er jeg opptatt av kosthold.

Ellers nyter jeg god mat, vin og whisky. Har alltid en flaske god whisky tilgjengelig hjemme. For tiden er Lagavulin min favoritt. Tar også et slag livepoker i godt lag.

Trener styrketrening 3 ganger i uka, har ambisjoner om og forbedre kondis også. Som en konsekvens av styrketreningen er jeg opptatt av kosthold.

Ellers nyter jeg god mat, vin og whisky. Har alltid en flaske god whisky tilgjengelig hjemme. For tiden er Lagavulin min favoritt.

Reagerte litt på dette. Hehe. God mat går som regel litt ut over et strengt kosthold.

Kjører 9 retter og vinmeny på oscarsgate hver dag.

Og drikker selvsagt minimum en flaske whisky før lunsj ;)

Protour Valdres... Hehe. Herlig :)
Lykke til med sesongen!

Sist uke på Mallorca!
Snaue 1000 km på syv dager..

IMG_6910.JPG

Takk det samme!
Protour valdres høres ut som noen bønder på sykkel..
Men vi har ett ganske profesjonelt opplegg, med fellestrening eller induviduel trening med en pensjonert pro trener.. Sponset er vi også, hehe.
Skal bli tilfredsstillende med ny sykkel denne sesongen.
Har nylig lagt inn en ordre på en Bianchi Oltre..
biacnhi.jpg

Har du noen ritt planlagt for i år?

Har altfor mange ritt på planen :)

Jeg skal sykle alle Norgescuprittene og de fleste rankingrittene, NM-tempoene og sannsynligvis en rekke turritt som i fjor, bl.a. Lofoten Insomnia Race, Femsjøen rundt m.m.

Kjekk sykkel!

Sitter selv hjemme i dag og venter på at Fedex skal levere temposykkelen min på døren...