Så, hvilke andre interesser har dere?

Har altfor mange ritt på planen :)

Jeg skal sykle alle Norgescuprittene og de fleste rankingrittene, NM-tempoene og sannsynligvis en rekke turritt som i fjor, bl.a. Lofoten Insomnia Race, Femsjøen rundt m.m.

Kjekk sykkel!

Sitter selv hjemme i dag og venter på at Fedex skal levere temposykkelen min på døren...
Lykke til med alle rittene! Har lagt meg i hardtrening nå, håper på godt resultat denne sesongen. Må jeg spørre om hvilken Tempo sykkel du har valgt?
Jeg skal forhåpentligvis prøve å få deltatt på noen av disse :
28. mai - Randsfjorden rundt. 153 km
4. juni - Bergen - Voss. 170 km.
17. - 18. juni - Vätternrundan (Sverige)
24. - 26.juni - Den store Styrkeprøven (Trondheim - Oslo)
23. - 29. juli: Viking Tour
31.juli – 6.august - Giro Dolomiti (Italia)

Det ble denne :)
En Cervelo P2.

Det gjenstår bare å bytte ut extensionbarene og setepinnen før den er UCI-lovlig.

IMG_6917.JPG

Jeg stusset også over setepinnen og extensionbarene på den sykkelen, så ikke så lovlig ut det nei.

Sykler ganske mye selv, bare igår var jeg på spinning i 45 min, kjøpt nye sykkelsko idag også, noen som vil se? :p

Ser ut som en utrolig kul sport dere driver med gutter:)

Mathfjeld: Kanskje du har en fremtid som UCI-kommissær ;) Hehe.

Joakim: Kjøpte sykkelen komplett. Til konkurranser blir den utstyrt med Zipp 808 foran og et platehjul.

Går primært i seiling for min del. Har blitt mindre og mindre på meg i løpet av de siste årene, var aktiv og holdt masse på med optimistjolle, og så gikk jeg over til seilbrett.
Prøver å holde økonomien oppe ved å være seiltrener, men det blir lite av det nå om vinteren. Ellers pleier jeg å være seiltrener på vanlige kurs som går over våren og høsten med vanlige ukestreninger, og så blir det et par seilleirer til påske, om sommeren og et par helgesamlinger en gang i blant.

En av favorittinteressene utenom klokker og ski er golf! Har spilt i snart 13 år. Startet med å spille 4-5 ganger i uken, men de siste årene har det heller blitt 4-5 ganger i året. Det håper jeg nå blir endret ettersom jeg har endelig blitt medlem på Bogstad. Det blir en fin sommer i år :D
Bildet tatt tidligere idag, spilte desverre helt forjævelig :( (er nok pga dårlig fottøy!)
DSC_1307.jpg

Takk :) Er et par limiterte Oakley Frogskins som jeg fant i USA for 2 år siden. Passer egentlig best til å ligge å slappe av med på stranden, men siden jeg klarte å sette meg på de andre solbrillene mine igår måtte jeg bruke de på banen idag!

Jeg spiller litt golf, er veldig opptatt av politikk, og står en del på slalåm.

Ellers er jeg veldig opptatt av Hifi og hjemmekino, i større grad enn klokker, men det er nok linket.

familie trenger jeg ikke nevne, that`s a given :)

* biler, (les: bilblader som Car, Evo, Autocar, Top Gear og for så vidt også å eie biler, men kan ikke skru)
* idrett - løping, basket, tennis, svømming --> blir en del trening på ren hobbybasis
* bøker, a la Micahel Connelly (på originalspråket), 2ww, den kalde krigen osv
* friluftsliv - men har blitt lite siste år pga små barn. kommer sterkere tilbake.

Har sikkert glemt noe og...:)

Veteranbil (vw boble) Seiling (kosterbåt kravellbygget fra 1967) Fixed gear sykling, snowboard (splitboard er det nye...) invest.

Basically. Også er jo dama en grei interesse.

Veteranbil (vw boble) Seiling (kosterbåt kravellbygget fra 1967) Fixed gear sykling, snowboard (splitboard er det nye...) invest.

Basically. Også er jo dama en grei interesse.

Hun er vel hvertfall en utgiftspost som kan føres sammen med de andre interessene:p