Et mangfold av aktiviteter her, ja, det skal være sikkert
Har vært gjennom om en del i løpet av årene, men det som har utkrystalliert seg er (og som andre har nevnt tidligere, famile/barn er selvsagt- sjønt hobby er vel ikke akkurat det jeg ville kallt det)
(i urangert rekkefølge)
- Mat og drikke - og da spesiellt matlagingen.
- Langrenn. Klassisk. Meget bra trening i vinterhalvåret. En av de beste treningsformene jeg har utøvet. Absolutt hele kroppen i aktivitet.
- Sykkel. Har både landevei, offroad og 'pubsykkel' - men interessen for landeveisykling er på vei rett til værs (som for svært mange andre).
- Motbakkeløp. Bor på vestlandet og bakker er det rikelig av. Den udiskutabelt beste treningen om en liker høy puls. Skåla Opp blir årets høydepunkt.
- Fotografering. Har for tiden et Canon 5D og en 7D + en sekk med glass.
- Hjemmekino. Har fått laget meg et dedikert rom i kjelleren så her nytes både film og musikk rett så det er.
- Styrketrening. Uten spesielle ambisjoner, men kun for å holde seg nogenlunde fast i fisken. Par ganger i uka jevnt over.
Latent interesse er MC. Hadde sykkel noen år første halvdel av 2000, men det koster mer enn det smaker sånn jeg ser det nå. Ikke har jeg tid til det heller. Men en vakker dag....Drømmer om en Ducati av ett eller annet slag. Twin motor er i alle fall 'mitt bord'