Fortell fortell...Jeg glemte å nevne at vi også antageligvis innen 2 år bare vil ha Rolex ADs i Oslo, Bergen, Trondheim og kanskje Stavanger.
Nå ble jeg også nysgjerrigJeg glemte å nevne at vi også antageligvis innen 2 år bare vil ha Rolex ADs i Oslo, Bergen, Trondheim og kanskje Stavanger.
Så for å kjøpe en Patek må du allerede ha kjøp en fra før ? De vil ikke ha ny kunder altså...
Det samme gjelder vel for Rolex? At de mest attraktive modellene som er så mye diskutert og etterspurt, må en forespør om å kjøpe. Mens vanlige modeller som er utstilt hos AD kan alle kjøpe.Gjelder for toppmodeller som feks 5131, 5208 osv. Må selvsagt ikke søke for å kjøpe vanlige modeller som står i butikk hos AD
Fikset den for deg...Det finnes tre dårlige løsninger på denne Bjerke-knipa:
Og for de som ser etter en annen løsning:
- Kjøp brukt
- Kjøp brukt
- Kjøp brukt
- Kjøp brukt
Dårlig løsning å kjøpe brukt? Tvert imot. Utvalget er enormt. Leveringstiden er kort. Blir ikke bedre enn det.Fikset den for deg...
Dette er jo ikke en Bjerke-knipe, men en Rolex-knipeDet finnes tre gode løsninger på denne Bjerke-knipa:
Og for de som ser etter en annen løsning:
- Kjøp brukt
- Kjøp brukt
- Kjøp brukt
- Kjøp brukt
Jeg lener meg på Gin i denne sammenhengen. Skal man kjøpe brukt må man sikkert betale saftig premium, ikke noe jeg synes er en spesielt god løsning...Dårlig løsning å kjøpe brukt? Tvert imot. Utvalget er enormt. Leveringstiden er kort. Blir ikke bedre enn det.