Brukeren @Kamil har en for salg så vidt jeg vet.fyller 30 om en måned, så om noen har en komplett SD til overs er det bare å fyre avgårde en melding
Hvis du skal unne deg en SD4000 til 30-årsgave som du planlegger å beholde, synes jeg du skal kline til med en splett ny
Har hatt BLNR og ble fort lei og fant den litt bling og "harry". Er nå på min andre SD4K, siden jeg var dum nok til å selge den første. SD er bare så "mye mer" av alt.Noen som har eller har hatt både nye gmt (svart eller batman) og 116600 som har noen pros/cons mellom disse modellene?
Jada, SD oppleves faktisk som mindre enn Sub "maxicase", men er noe høyere.
fyller 30 om en måned, så om noen har en komplett SD til overs er det bare å fyre avgårde en melding
Ja - det er absolutt et poeng, men GMT har uansett tykkere lugs enn det SD4K har og virker derfor noe større på armen.Har BLNR og prøvd SD4K 1+1 dager, og SD4K er nesten liten komfortabel som BLNR - men SD4K er vesentlig mer topptung enn BLNR.
And for the record, siden alle sammenligner SD4K med en "sub maxicase", så er det greit å være klar over at BLNR ikke har "sub maxicase", men er mindre.
Birthyear hadde vært kult, men bør/må ha original skive/visere. Har du?Hva med en Birthyear ? Nytt er kjønnsløst
GMTiiC har smalere lugs enn SubC. SD4k er topptung og har altfor korte lugs der endlinks stikker ut ift lugs. SD 16600 er litt finere imo.Ja - det er absolutt et poeng, men GMT har uansett tykkere lugs enn det SD4K har og virker derfor noe større på armen.
Nettopp. Så liten forskjell er det på 116710(BLNR) og SD4K. En feit Submariner derimot...Tok et par bilder av 116600 og 116710 for å sammenligne.
Forskjellen er tykkelsen og vekten. Men vanskelig å velge feil her altså!
Vis vedlegg 16760 Vis vedlegg 16761 Vis vedlegg 16762