Sea-Dweller-tråden

Hvis du skal unne deg en SD4000 til 30-årsgave som du planlegger å beholde, synes jeg du skal kline til med en splett ny;)

Noen som har eller har hatt både nye gmt (svart eller batman) og 116600 som har noen pros/cons mellom disse modellene?

Oppleves vesentlig smoothere på håndleddet enn en sub maxicase. SD4k er man bare nødt til å teste ut i reallife, utifra bilder likte jeg klokka ca 70%, var hos AD og testet den ut, "smack bang" så stod kortet i terminalen med chipen ned. Og jeg er virkelig ikke en som impulshandler klokker for sånne summer til vanlig. Men klokka er magisk når man får den på hånda:)

Har BLNR og prøvd SD4K 1+1 dager, og SD4K er nesten liten komfortabel som BLNR - men SD4K er vesentlig mer topptung enn BLNR.

And for the record, siden alle sammenligner SD4K med en "sub maxicase", så er det greit å være klar over at BLNR ikke har "sub maxicase", men er mindre.

Har BLNR og prøvd SD4K 1+1 dager, og SD4K er nesten liten komfortabel som BLNR - men SD4K er vesentlig mer topptung enn BLNR.

And for the record, siden alle sammenligner SD4K med en "sub maxicase", så er det greit å være klar over at BLNR ikke har "sub maxicase", men er mindre.
Ja - det er absolutt et poeng, men GMT har uansett tykkere lugs enn det SD4K har og virker derfor noe større på armen.

Ja - det er absolutt et poeng, men GMT har uansett tykkere lugs enn det SD4K har og virker derfor noe større på armen.
GMTiiC har smalere lugs enn SubC. SD4k er topptung og har altfor korte lugs der endlinks stikker ut ift lugs. SD 16600 er litt finere imo.

Arbeidshest :)
20161028_153115.jpg

• Liker
Reaksjoner: Preacher og Dr. Fiddy