Sea-Dweller-tråden

Glem Bjerke, og spør Askeland eller Lervik Ur. Årsaken til at jeg sier "glem Bjerke" er alt som skrives om dem med tanke på oven-fra-og-ned-holdning dersom uret ikke er dokumentert kjøpt av norsk AD og (kanskje) hos dem selv.

Noe langt viktigere: Gratulerer med 16600. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Endelig fått tak i ein strøken 16600 - som har stått på ønskelista i fleire år. Særs nøgd!
Den skulle hatt seg ein runde med smøring og justering.
Sendte mail til Bjerke i Bergen og lurte på pris på service samt om dei kunne taksere nokre andre klokker (dokumentasjon til forsikringsselskapet).
Tilbakemelding frå Bjerke er at uret må sendast til Rolex og at det vil ta rundt 14 veker. Taksering er heller ikkje noko dei utfører.

Synes dette er litt merkelig. Trudde 3135 verket var noko Rolex AD kunne serve sjølv?

Angåande taksering så er det vel meir ein verdivurdering eg er på jakt etter? Er dette noko dei fleste urmakere kan ordne?

Oslo urservice tar både service og verdivurdering.

Gratulerer med nytt ur!
 
Takk for helsingar og tips til verdivurdering:)
Uret skal ikkje polerast. Har vore i kontakt med Lervik. Dei har litt redusert bemanning for tida - men blir nok sendt/levert der.

528DB26A-4833-4B62-9A05-B9808B827AEA_zpsqi9ullgb.jpg
 
Artig å se noe man sjelden ser, men vet om: At LEC (Laser etched crown) nede ikke er sentrert kl. 6, slik den ofte er på safirglass som har cyclops. Et glass uten cyclops er ikke så nøye å sentrere. Naturlig nok.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hopalong og Jørn
Tilbakemelding frå Bjerke er at uret må sendast til Rolex og at det vil ta rundt 14 veker. Taksering er heller ikkje noko dei utfører.

Synes dette er litt merkelig. Trudde 3135 verket var noko Rolex AD kunne serve sjølv?
Er nok først og fremst trykktestingen til 1200m som gjør at de sender den enn å ta den selv.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørn
Artig å se noe man sjelden ser, men vet om: At LEC (Laser etched crown) nede ikke er sentrert kl. 6, slik den ofte er på safirglass som har cyclops. Et glass uten cyclops er ikke så nøye å sentrere. Naturlig nok.

Samme er på min 16600 fra 2004.
 
Er nok først og fremst trykktestingen til 1200m som gjør at de sender den enn å ta den selv.
Nå mistet de urmakeren sin for en tid tilbake, så er usikker på om det har kommet inn en erstatning der. Det kan også være grunnen til at de ikke utfører taksering?
 
Bezel på uret er svært tungt å rotere. Mistenkjer at det er mykje skit der. Nokon som har prøvd å ta av bezel og reingjere sjølv? Kikka på eit par DIY videoar på youtube, og det skal vera ein enkel sak.
Kunne sjølvsagt venta til service, men likar mestringsfølelsen eg får etter å ha fiksa slike enkle ting sjølv:)
 
Husk å være obs på klikkfjæra og plata nederst mot urkasse. Lett å glemme de to der og kun fokusere på inserten og bezel.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørn
Var dette den som lå på Finn?
Nei, den jeg tror du tenker på var en Mk1. Dette er siste prod, mk4. Liten, rett opp og ned-skrift=mk1, rail dial (Tom sin over her) er mk2. De er vel de letteste å se forskjell på. OG de som som oftest koster Det Lille Ekstra..