Sea-Dweller-tråden

Passer jo fint med en natoreim også!

20161103_162040005_iOS.jpg
 
Noen som vet hvilken box ref som er korrekt for min 16600 X Serial (1991) ? Noen tips om en 'trusted seller' av slike ting ? Koster vel fort et par hundre dollar ?
 
Vet ikke hvilken eksakt boks du trenger, men mulig Trond på Finn kan være behjelpelig både med å identifisere og anskaffe.

I denne annonsen med en 16600 fra 1991 virker det som at tilbehør er originalt, men ser flere av annonsene med 16600 har den "vanlige" treboksen med stativ dekt med filt.
16600E.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: daghoi
Denne tråden gjør ikke lysten mindre, hvilken er spørsmålet.
En tidlig 90talls med tritium, eller nyere så den har luminova?
 
tidlig 90talls med tritium
Dette.
Det er det jeg ville hatt selv, da jeg er en patinahore av rang. Liker at ting bærer preg av at det er brukt, og med at de fleste er deskdivere, så er det lite bruksspor å se på de fleste :p Så muligheten for et pent eksemplar er til stede.
 
Kom jaggu meg en 16600, m-serie på hånden og der virker det som den forblir en stund. Oi så godt det var å være tilbake på "gammel" rolex igjen. Lenke med passe slakk, skrangle lyder og smale lugs. Skulle jeg savne en ting er det lugholes.
Kan høre antydning av vibrasjon av rotor om jeg rister den, regner med kanskje slitt rotoraksling, også går den litt fort.

Er det grunn til å vurdere service enda tro?