Jeg er ikke helt enig med deg her. Hvis du pimper corrolaen din til den ser ut som et romskip, og den utsettes for en kollisjon, forventer du da at merkeforhandleren skal lete seg grønn på eBay for å finne noe ræl som ligner på det du har montert? Eller hadde du godtatt at det ble montert nye originale deler?Dette er jo uhørt! Blir jo som om jeg handler meg en ny, men ordinær bil, som produseres i stor skala, og dekaltrimmer og styler denne før første service. Jeg kan love deg at det hadde blitt ragnarok om ikke forhandleren ville tatt service på den bilen.
På tide Bjerke tar hue ut av ræven og slutter å være så forbanna rigid. Rolex er Rolex, selv om den har vært innom Bamford. Det er urverket som skal ha service, ikke kasse og lenke.
Jeg forstår begge partene her. Det er vanskelig å rydde i andres rot. AD har spisskompetanse/kursing på vanlig service etc, men hvis de kommer til noe som er endret av en ekstern «stylist», er det vanskelig å bruke de teknikkene de er gode på.