Sigarer og lightere

Kjapt spørsmål.

Humidoren befinner seg i et rom hvor det er 19-20grader og 60% luftfuktighet. For å "sette den" inn, burde jeg ikke bare ha lokket oppe og lukke den i morgen?

Tenker at den kjapt trekke til seg sine naturlige omgivelser.

Har fuktet treverket inni, bare for å ha fremskyvet prosessen litt. Tenker at den burde vel kunne justere seg ned mye raskere.

Kjapt spørsmål.

Humidoren befinner seg i et rom hvor det er 19-20grader og 60% luftfuktighet. For å "sette den" inn, burde jeg ikke bare ha lokket oppe og lukke den i morgen?

Tenker at den kjapt trekke til seg sine naturlige omgivelser.

Har fuktet treverket inni, bare for å ha fremskyvet prosessen litt. Tenker at den burde vel kunne justere seg ned mye raskere.

Jeg ville satt inn en kopp med sterilt vann og lukket lokket. Da får du «ren» fuktighet.
Å fukte treverket direkte er noe omdiskutert, så for å være på den sikre siden ville jeg ikke gjort mer av det.
Høres ellers ut som du har gode forhold for sigarlagring med veldig riktig temp. Enjoy!

• Liker
Reaksjoner: MrRambutan
FBB42F8C-1D4A-467F-A89C-331EB306E20D.jpeg

Fin liten sak. Perfekt når man bare vil røyke en rask og god sigar

Blir fort litt livsnyteri når finværet kliner til her i Bergen.

Bruker jobb som unnskyldning for å "røyke meg opp på" sigarer. ;) Dette er en enkel, rimelig og overraskende god handmade shortfiller: La Flor de Cano Petit Coronas.

20180522_205231.jpg

Noen zippo lightere jeg fant på loppis.

Hvis noen vet noe om merkene på zippo lighterene? så hadde det vert kult å høre!
party pakke.jpg
zippo1.jpg
IMG_0325.JPG