Perilei
Støttemedlem
Dagens fangst!! Fikk et par ekstra og en montecristo tilbake når jeg klagde på at det ikke var trekk i den forrige montecristo'en. Hipp hurra for Strømstad
Vis vedlegg 102539
Jeg er helt fersk med sigarer så vet ikke om jeg kan anbefale så mye av forskjellige typer. Bare å kjøpe et par av hver de har i sjappa å røyke på. Har fått testa kitt av vert i ferien nå å satan så morro det er å smake forskjell fra merke til merke!Skal innom selv til helgen! Noe bra å se etter?
IMHO: punch er no go, dobbel cutter evt guilotine er best, ikke negl, ikke bite over. Ytterste laget aka wrapper er faktisk den dyreste delen av sigaren og bør ikke skades. Mnge produsenter legger også på et lite lokk eller caps i den lukkede enden av sigaren og da er det lurt å "treffe" den slik at den kuttes av. Det er nå det jeg mener da.
Har du noen tanker om denne?
Jeg var kjempefornøyd med den forrige jeg tok. Den var så fyldig og god, smakte nesten mykt smør til tider. Trengte ikke å ta store trekk for å få mye smak gjennom. Røyker man for fort, så blir det litt for mye for min del, men 1-2 ganger i minuttet gjør den bra.