Sjulis ur

Fantastisk samling, og hyggelig lesing i post 1 fra 2010 også!

Vurdert å ta opp jakten på "første kjærligheten"?....

Takk, @ManFred :) Har mange ganger vurdert å kjøpe en 1675 igjen, men med tre fireåringer i hus trenger jeg bruksklokker og ikke safe queens. 1675 og plexi er no go nå, kanskje om en ti års tid. 16710 har jeg vært på nippet til å handle mang en gang, men har aldri fått ut fingeren før en slik klokke har blitt solgt. Vi får se hva 2014 byr på..

Fantastisk samling og godt å se du fått helgull i huset igjen :D congrats!

Takk, @KarlFr, det var digg å få 116718 hjem igjen :) Vi får ta en gtg igjen neste gang familien skal opp til svigers i Ålesund. Jeg er jo veldig lysten på å ta og føle på ditt siste tilskudd ;)

Redigert av en moderator:
....og da var endelig ny klokke på plass!

Måtte jo være en Rolex.
CAM00140_zps6cb50537.jpg

Ahhh.... en gammel kjenning, 116334, men med hvit skive denne gangen :mrgreen:
CAM00141_zpsd997e262.jpg

IMG_20140121_083214_zps408593e0.jpg

Og til slutt et WS:
CAM00143_zps3bca4c40.jpg

Det er en nydelig klokke, kanskje litt undervurdert? WS bildene her viser klokken fra sin beste side!

Takk, jeg synes selvfølgelig den er undervurdert :mrgreen:
Jeg har jo hatt 116334 før, men med blå skive. Vurderte samme skive igjen, men kom frem til at det holder med en blå lekkerbisken i 116613LB. En klokke med hvit skive hadde jeg jo ikke lenger ettersom Milgaussen gikk på tampen av 2013.

Gratulerer med meget lekker Rolex :D
Jeg liker veldig godt hvit skive, må nok inn igjen engang.

Denne er vel identisk med den @Risti4life hadde, og den var perfekt! :)

Når jeg en gang tar skrittet opp i førstedivisjon og kjøper min første rolex kommer det til å bli denne... Med dagens saldo på klokkekonto og fast månedlig sparing er jeg der innen 2017... ;)

Denne er vel identisk med den @Risti4life hadde, og den var perfekt! :)

Når jeg en gang tar skrittet opp i førstedivisjon og kjøper min første rolex kommer det til å bli denne... Med dagens saldo på klokkekonto og fast månedlig sparing er jeg der innen 2017... ;)

Nå er vel både @Risti4life og undertegnede temmelig enige om at klokken som passer deg best er en Daydate2, @boenna_69 Den satt som et skudd på deg ;)

Her er et enablingbilde av klokken.

2013-09-15144607_zps2af7fbb8.jpg

Nå er vel både @Risti4life og undertegnede temmelig enige om at klokken som passer deg best er en Daydate2, @boenna_69 Den satt som et skudd på deg ;)

Her er et enablingbilde av klokken.

2013-09-15144607_zps2af7fbb8.jpg

Jeg bøyer meg for den uendelige visdommen som ligger i disse ordene... :D

Egentlig er det jo elementært...
Datejust II er perfekt! DayDate II er datejust II i gull! Gull>stål! ;)