Kjenner misunnelsen brer seg Har i hvert fall Super Compressoren her hjemme
+1
Kjenner misunnelsen brer seg Har i hvert fall Super Compressoren her hjemme
Subben var ikke i fokus, men like fullt hyggelig med et lite familiebilde
Fantastisk samling akkurat etter in smak, "liten" men kvalitet i alle ledd (minus homagen )
Nice and clean, sjuli!
Flotte eksemplarer av arten det der. Blir spennende å følge utviklingen.
Ja, jeg synes det blir like spennende som deg å se hva fremtiden bringer
Som nevnt til Mikke har jeg fått det for meg at jeg har for mange ur, og da kom innfallet om å bytte inn i en dyrere variant - ref nevnte gullgmt.
Flere ganger har jeg vurdert å forhøre meg om Nautilusen som ligger på finn, den kostbare av dem. Jonny hadde en 5712R for salg for et par år siden til 199k, den brukte han lang tid på å selge. Antar derfor at prisen på 250 er for stiv. Dessverre måtte alle klokker jeg nå besitter, minus sub, selges for å få råd til denne - i tillegg til velvilje fra selger. Uaktuelt uansett, tror jeg..!
Ellers synes jeg kanskje Nautilusen passer best med stålkasse og lenke, din er mao perfekt, men den er lekker med gull og skinnrem da
Som du skjønner litt i villrede om dagen. Det er vel da man virkelig skal inta en passiv holdning, unngå forhastede handlinger og kose seg med det man har!
Utrolig bra, Sjuli!
Men - er DJII solgt?
Det fikk ikke jeg med meg...
Samlingen din er utrolig flott.
En av sonens fremste, så absolutt!
Også Bregueten, da - nam!
Det er nok best å telle til ti innimellom, når det gjelder denne hobbyen.....
Heldigvis går jo "engasjementet" og interessen litt i sykluser, og noen ganger er kjøpevibbene større enn andre. Godt er det.
En 5712/R er et flott ur, men jeg har tilgode å prøve det. Den er jo et superb alternativ innenfor RG-sjiktet, men du verden så mye annen moro man kan få for det prissjiktet.
Synes du har en utmerket rød tråd i samlingen, og kanskje er det ikke lenge før et edelt metall finner veien i en eller annen variant...
Nydelig samling, sjuli! Ikke ett ur jeg ikke ville hatt selv
En liten løypemelding fra mitt klokkeliv.
Min kjære Daytona er solgt. Det samme ble Bregueten. I hele tre uker eide jeg en nydelig AP ROC, men den ble videresolgt til ChristianN da jeg synes den ble for lik AP15300 (merkelig nok..hallo genta ), og sistnevnte selger jeg ikke
I stedet har jeg kjøpt meg to butikknye klokker, en iwc portu 5001 og en breitling SO42 Lim edition. I tillegg hadde jeg jonny innom jobben for personlig leveranse av en ett år gammel, lite brukt iwc3717.
Resultatet ser dere under. Beklager bildekvaliteten, men jeg har aldri lagt sjelen min i bilder av klokker. Jeg skulle gjerne ha gjort det, speilrefleks og linser har jeg jo, men med trillinger er tiden en knapp ressurs. Mobilen har jeg derimot alltid med meg.
IMHO en fint balansert samling som vil se lik ut i en lang periode fremover. Jeg er fornøyd, og har heller ikke noe valg. Alt av cash pluss pluss kommer til å gå med til innkjøp ifm nytt hus. Helt greit i grunn. En familie på fem trenger mye tumleplass. Og det får vi definitivt. Det skal bli deilig. Å få litt pusterom når barna leker og hoier som verst
+1!Liker spesielt godt IWC tilføyelsene!