Sjulis ur

Ok. Med møte om noen minutter må dette gå fort. Here it is :)

Pakken sier nada.
CAM00214_zpszolrmg6c.jpg

Tada.
CAM00215_zpsav831hms.jpg

Liker det nye, digitale garantibeviset til Breitling.
CAM00216_zpssr8uvtm9.jpg

Ok, noen pics.
CAM00217_zpsnjm1pimu.jpg

CAM00218_zps97rjlo05.jpg

CAM00220_zpspvpvd3lf.jpg

Sånn, dato endret.

CAM00221_zpszxjqmqpn.jpg

CAM00223_zpsg4pqaryh.jpg

CAM00224_zpsrxem42r1.jpg

CAM00225_zpswcagfyea.jpg

CAM00226_zpss2mxqqhn.jpg

Jadda, tøff som f :mrgreen:

For de som ikke kjenner modellen landet jeg på en Breitling Chronomat 44 med inhouse urverk. Jeg valgte rem da jeg har flere rolexklokker på lenke. Tenker å kjøpe en mørk brun rem i tillegg, for variasjonens skyld.

Gratulerer med skikkelig røffing! Nydelig skive du valgte og :D
Satt som et skudd på skinn.
Kunne du tatt et bilde av foldespennen fra siden når klokken er av armen? Hadde vært kult å se mekanismen :)

Gratulerer med skikkelig røffing! Nydelig skive du valgte og :D
Satt som et skudd på skinn.
Kunne du tatt et bilde av foldespennen fra siden når klokken er av armen? Hadde vært kult å se mekanismen :)

Takker, @Boro, den er jo på høyde med din :)
Her er et par bilder av foldespennen, du blir garantert happy:

Og der var Breitlingen i hus! :)

Gratulerer så mye med ny bad ass klokke ;)

Takker, den er bølletøff på en classy måte ;)

Ja, her snakker vi Bad Ass :mrgreen: Gratulerer så mye med tøff Breitling :)
Den ser jo for øvrig veldig bra ut på rem.

Takker :) Synes rem passer vel så godt på denne klokken som lenke! Tror den ville kledd mørkebrun rem også.

Redigert av en moderator:
Grattis med Breitling, jeg hadde en SuperAvenger en gang i tiden og foretrakk den på reim, det toner ned det noe "voldsomme" inntrykket klokken ga. Jeg slet forøvrig med klokkebyttene når jeg hadde SAen, den var alt for stor når jeg kom fra en sub og suben ble alt for liten etter å ha hatt på SAen en stund :p

Kult! Så ut som et pent opplegg. Gleder meg til den kommer :) Virkelig en klokke som kler både lenke og rem uforskammet bra.
Overraskende komfortabel på labben på tross av ganske solid størrelse og vekt med lenke.

Gratulerer så mye med supernice klokke,samt en flott farge på skiva:).......Du er vel fornøyd nå ? .....ja enn så lenge:mrgreen:

Grattis med Breitling, jeg hadde en SuperAvenger en gang i tiden og foretrakk den på reim, det toner ned det noe "voldsomme" inntrykket klokken ga. Jeg slet forøvrig med klokkebyttene når jeg hadde SAen, den var alt for stor når jeg kom fra en sub og suben ble alt for liten etter å ha hatt på SAen en stund :p

Tusen takk! Denne er vel en del mindre enn SA, føles i alle fall ikke spesielt stor ut. Heldigvis. Men skjønner hva du mener. Fordelen er kanskje at jeg bytter litt sjeldnere mellom klokkene jeg har hvis overgangen blir for stor.

Jeg har en tendens til å ende opp med dine ur, gleder meg til denne:)
Gratulerer med barsking sjuli!

Tusen takk :) Du er jo inne på klokke nummer to nå. AP ROO BB er jo råknæsj, og jeg savner den. Håper dette kjøpet gjør at jeg slipper taket på ROO for en stund :p

Kult! Så ut som et pent opplegg. Gleder meg til den kommer :) Virkelig en klokke som kler både lenke og rem uforskammet bra.
Overraskende komfortabel på labben på tross av ganske solid størrelse og vekt med lenke.

Ja, dette er faktisk overraskende comfy :)

Gratulerer så mye med supernice klokke,samt en flott farge på skiva:).......Du er vel fornøyd nå ? .....ja enn så lenge:mrgreen:

Tusen takk :) Målet mitt er at denne er forblir, men jeg tør seff ikke være bastant. Det slår bare tilbake på meg. Men synes klokken er råtøff, og den sitter godt. Dessuten sier jeg til meg selv at ved å kjøpe nytt er terskelen større for å flippe pga tap. Jeg har ikke alltid opptrådt etter den regelen, en gang må være den første...:mrgreen:

Denne var utrolig tøff! Veldig godt valg av skive :)

Nå aner ikke jeg priser i Norge, men kom over denne annonsen i dag:
The Breitling Watch Source Forums • View topic - FS:Brand New Breitlings straps, Croco, calf, rubber, bargain

Tusen takk - skiven er knall IMHO :)
Ad annonserte remmer så blir prisen med moms og forsendelseskost ganske nær fullpris. Da får jeg nok rem litt rimeligere gjennom min faste AD i Jørgensen. Men takk for tipset ;)