Skal kjøpe klokke til kjæresten :)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Vacheron

UTESTENGT
Medlem
17. jan. 2013
Innlegg
10
Hei, har planer om å kjøpe en klokke til kjæresten min.

kriterier:

- Rolex/Panerai
- 20-30k
- Bør ha boks etc.

Er livredd for å kjøpe fake, så jeg håper dere kan hjelpe meg med den biten og :)

V.h Pernille
 
Hei Pernille!
For en rå kjæreste du er.
Jeg mener å huske at det ligger to stk. Panerai 005 til salgs innen budsjett på kjøp og salg sidene her.
Spør om Refr. Og søk i good guys tråden og du er på god vei til en trygg og god handel.
Er du usikker, er det bare å spørre oss, så skal vi hjelpe mer ved behov.

Lykke til:)
 
For det første, hvorfor er ikke du kjæresten min? Sinnsykt kult av deg. Du vet sikkert at det må bli brukt så sant du ikke går for den rimeligste Paneraien.. Du vet jo åpenbart at det er disse som merkene som fenger kjærsten din, men vet du hvilke modeller? Ser for meg en Rolex Sub eller de Entropy antyder er gode valg? Bør være mulig å finne en brukt pent brukt Sub til 30 med boks og sertifikat/papirer. Da trår du ikke feil. Spør noen her inne per PM om du er usikker. Har du dårlig tid? Ellers lønner det seg å sitte og vente. Lykke til!
 
Takk for svar :)

Har ikke dårlig tid.

Hadde vært supert om jeg kunne sendt en pm til et "erfarent," forummedlem :)
 
Siden du kaller deg Vacheron, er du klar for en Vacheron Constantin du eller? Interessert i klokker selv? Vi trenger flere jenter her inne. Forløpig har vi kun et par.
 
Siden du kaller deg Vacheron, er du klar for en Vacheron Constantin du eller? Interessert i klokker selv? Vi trenger flere jenter her inne. Forløpig har vi kun et par.

Typen har en VC av et eller annet slag :)

Personlig har jeg en Patek Philippe, en klokke jeg er veldig fornøyd med :)
 
Du kan avtale kjøp på Bjerke, og få den verifisert. Mulig du må betale litt, men det er det verdt. Ikke dårlig stemning det. Ligger en strøken seadweller på finn til 34500kr. Men det var jo en smule over budsjett..
 
Her på bruket har vi en regel; pics or it did not happen. Så... Ta bilde av at du og kjæresten holder lanke, så får vi klokkefantastene litt blod på tann, og du vil nok få enda bedre hjelp på veien mot den perfekte gave:)
 
Du kan avtale kjøp på Bjerke, og få den verifisert. Mulig du må betale litt, men det er det verdt. Ikke dårlig stemning det. Ligger en strøken seadweller på finn til 34500kr. Men det var jo en smule over budsjett..

Har selv sett på denne. Ser ut til at bildene som er brukt i annonsen er lånt fra nettet. Link: Rolex 16600 Sea-Dweller
Så da blir jeg automatisk litt skeptisk, men det har jeg kanskje ingen grunn til? :confused:
 
Hei, igjen.

Kjøpte sea-dwelleren :)

Vi skal møtes f2f. Det jeg lurer på er hvordan dere gjør det med oppgjøret? Er ikke så veldig keen på å gå rundt med så mye penger i cash.
 
Hvis du holder til i Oslo ville jeg avtalt med Bjerke og ta møtet der, få bekreftet ekthet. Deretter ville jeg sammen med selger dratt i banken (avtalt på forhånd der også) din/hans og tatt oppgjøret der. Enten med sjekk eller overføring gjort av banken.

Er lurt tenkt av deg å ikke gå med kontanter. Klokkeinteresse tiltrekker seg for det meste gentlemans/womens men man kan aldri vite...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.