Av ren nysgjerrighet - hvilken Sinn hadde du tenkt å bruke den til?
Den sitter nå på min 856 UTC, skal se om jeg ikke får snappet noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb.
Av ren nysgjerrighet - hvilken Sinn hadde du tenkt å bruke den til?
Har postet disse bildene tidligere. Men temaet på tråden passer jo fint med å poste dem en gang til
I tillegg til skinnreim har sub'en blitt modifisert en smule.
Frode.
Kikker litt rundt etter en skinnrem til min 5513. Tror dere denne kunne vært noe?
MARINER - Leather Watch Strap in BROWN
I svart:
I brunt:
Remmene fra Hodinkee er tøffe, men jeg liker ikke stingene som er nærmest kassen. Passer bedre på Frankenstein enn Rolex Smak og behag antar jeg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har postet disse bildene tidligere. Men temaet på tråden passer jo fint med å poste dem en gang til
Frode.
Frode.
Har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte...
Denne mod'en er grisetøff. Den røde viseren får virkelig klokken til å skille seg ut (litt som jeg se mange beskrive effekten av teksten på en rød-1680). Og mil-sub bezelen løfter den på tøffhetsskalaen...
10 poeng av 10 mulige fra meg...
Syntes enkelte skinnreimer går på SUB, nato derimot....Personlig syntes jeg at Nato ikke har noe på en rolex klokke å gjøre, det ser rett og slett helt feil ut etter min mening
Vurderer denne på min 16570 "polar"
Eller den Frode har på sin moddede sub.? Synes den var dritfet!
Tror dere det ville blitt bra?
Jeg skal ha en slik til SDen min iallefall, var solgt etter jeg så det bildet der første gang i begynnelsen av tråden. Kjør på