Takk for det, ble helt forelsket i denne kombinere siden første gang jeg så den. Needless to say, reimen har ikke vært av siden jeg fikk den i posten.Lien; Fantastisk kombo og nok et eksempel på at Rolex er best på alt annet enn Oyster
Takk så mye MM. Denne er fra Gunny ja, den heter Deep Red Series. Første reimen jeg har bestilt derfra, men totalopplevelsen av kjøpet var slik at jeg ikke nøler med å bestille noe annet dersom jeg finner noe jeg liker. Prisene er også ganske bra når man tar hensyn til at hver enkelt reim er håndlaget.Helt rått, Lien! Er denne fra Gunny? I så fall hvilken er det?
Riktignok en SD, men det er vel så nært man kommer uten å være det
Jeg tror en kraftig skinnreim på DSSD kan være bra om man har håndleddene til å bære det. Min mening er at oysterlenken er litt puslete på en DSSD og en kraftig skinnreim kan hjelpe litt på.
Jeg fatter ikke at noen kan sette ei brun rein på en svart klokke. Det ser helt malplassert ut om dere spør meg. Det gjør dere sikkert ikke.
Kombinasjonen er like utmerket som brune sko til svart dress, svarte sokker i sandaler eller tennissokker i dress sko.
Svart rein for svingende!
Ellers har Mogens en 20 år gammel Pepsi til salgs her på TS. Pepsi liker jeg, men 35-40000 for ei 20 år gammel klokke? Er ikke det litt i overkant?
Jeg spør fordi jeg ikke vet, ikke for å fornærme Mogens.
Pepsi liker jeg, men 35-40000 for ei 20 år gammel klokke? Er ikke det litt i overkant?
Jeg spør fordi jeg ikke vet, ikke for å fornærme Mogens.