10% rabatt er jo alltid noe å ta med seg, men med norsk tull & tull og forsendelse må det vel legges på en 20% på de 90% fort? Jeg mener å huske at britisk VAT er sånn ca på linje med norsk mva,-?
Det som slår meg er imidlertid at det neppe er særlig mye billigere å kjøpe her enn i Oslo, for eksempel hos Dagestad. Jeg så litt på prisene på Alfred Sargent og Loake 1880 serien og disse koster vel respektivt 4.200 og ca . 2.400 hos Dagestad. Fordelen med å kjøpe i Norge er naturligvis at du kan prøve skoene, men det er naturligvis større utvalg andre steder. (Jeg vet jeg skryter en del av Dagestad sin butikk av og til her på forumet, men faktum er at butikken fører et imponerende utvalg med produsenter, selv internasjonal, er konkurransedyktig på pris (Edward Green og Gaziano & Girling prises likt som butikken i London) og butikken er 100% slik jeg liker at slike butikker skal være: God personlig service, ikke noe stress og hyggelige og ikke minst flinke folk som jobber der)
Jeg benytter også anledningen til å anbefale Alfred Sargent som er et av mine topp valg i mellomsegmentet (Jeg synes A. gir bedre kvalitet/pris enn for eksempel Crocket & Jones), da snakker jeg om Exclusive serien. Jeg har sko fra A.S som er snart 7 år gamle og som bare har blitt flottere med årene (Det begynner å nærme seg tid for en omsåling dog...).
Mvh,