Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Røk på disse fra Massimo Dutti i Spania i dag, til 400 spenn. God pris, og supergode å gå i!

MD-Mocs.jpg
 
Mulig banning i kjærrrka her nå, men hva er egentlig greia med double monk straps? Jeg syns faktisk det ser helt jævlig ut..
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Mulig banning i kjærrrka her nå, men hva er egentlig greia med double monk straps? Jeg syns faktisk det ser helt jævlig ut..

"Greia" er vel at noen synes de ser flotte ut ;) Personlig skjønner jeg ikke greia med å kjøpe sko fra M. Dutti. For meg blir det samme som å kjøpe solbriller fra Prada eller klokke fra Moods of Norway :cool:
 
Hehe..stakk jeg hånden i et vepsebol der kanskje.. ;) Bra meningene får lov til å være delte :)
 
"Greia" er vel at noen synes de ser flotte ut ;) Personlig skjønner jeg ikke greia med å kjøpe sko fra M. Dutti. For meg blir det samme som å kjøpe solbriller fra Prada eller klokke fra Moods of Norway :cool:

Vet ikke hvis du har kjøpt sko fra Dutti før jeg? Utrolig god kvalitet for prisen, og flotte er de også! Du kjøper kun sko fra merker som bare lager sko mener du?

M. Dutti er uten tvil mitt favorittbrand, oppdaterer kolleksjonen ofte, god kvalitet, rimelige priser og utrolig bra fit :)

Såklart, smaken er som baken, delt i to !
 
Greia med DM er som alt annet, rett modell til rett fot og bruksområde. Loake sine er elegante men også passe uformelle, så de er ganske allsidige egentlig.

Men, nå er det ganske mange som skal lage DM og naturlig nok ser ikke alt like bra ut.
 
Vet ikke hvis du har kjøpt sko fra Dutti før jeg? Utrolig god kvalitet for prisen, og flotte er de også! Du kjøper kun sko fra merker som bare lager sko mener du?

M. Dutti er uten tvil mitt favorittbrand, oppdaterer kolleksjonen ofte, god kvalitet, rimelige priser og utrolig bra fit :)

Såklart, smaken er som baken, delt i to !

Beklager, jeg har aldri eid eller prøvd sko fra M. Dutti. Hensikten var utelukkende å stikke han som puttet hånda inn i vepsebolet ;)
 
Jeg synes det finnes flere flott DM sko der ute, feks disse:

wpid-443.jpg


De synes jeg er helt sinnsykt harry, men det er nå min mening.
(Må også si at "Chris Course" kler seg helt vilt harry. At han skal fortelle hva som er riktig/galt blir jeg flau over...(ref en skandaløs artikkel på vg/minmote tilbake i tiden.))

Typisk Follestad-looken! ;)
Double-monks i brun/sort/burgunder er fint :) KISS..

Double-monks har vært "inn" i mange år nå, så ville kanskje sett på noe som er litt mer klassisk hvis jeg skulle ha noen nye sko (kvalitetssko).

Kan virkelig anbefale Edward Green hvis noen her inne har interesse virkelige kvalitetssko.
Det er uten tvil de beste skoene jeg har hatt (dress-sko). Har hatt Magnanni, Church's, Carmina, Santoni osv osv...
 
Ikke glem at det er flere som fører kvalitetssko i Oslo da. Dagestad har et flott utvalg, men det finnes vel ingen fasit. Samme som å si at man kun skal handle på Bjerke ;)
Skoavdelingen på Høyer Eger er ikke noe man burde overse neste gang man skal kjøpe nye sko.
 
Enig i at det er mange med mye bra, men ikek alt hos høyer er kvalitet.

Jeg vil faktisk si at hvis du trenger en fin klokke som er innafor, så er du ganske trygg om du refferer til Bjerke;)

Sånn sett har klokkebransjen flere flinke leverandører enn skomakere i Oslo.
 
Jeg anbefaler Dagestad på det varmeste ihvertfall, hyggeligste skobutikken jeg vet om i Oslo. Har vært der mange ganger bare for å slå av en prat, og jeg og mine venner som har handlet der er veldig fornøyde.