Det kan jeg skrive under på og vel så det, føttene mine hadde det ikke mye godt i den perioden.. Men.., de blir fantastiske!edit: Gratulerer @MrT. Er selv storfornøyd med mine Burford etter en sesong, men husker at de var et h**** å gå inn
Har én størrelse større i Herring Chelsea enn i Adidas Stan Smith, men kan ikke garantere at det gjelder for alle.Blir fort en fjerdedel av kjøpsprisen da, men det blir ikke sko av ikke å prøve. Har forstått at én størrelse ned fra sneakerstørrelse er normen, virker det fornuftig?
edit: Gratulerer @MrT. Er selv storfornøyd med mine Burford etter en sesong, men husker at de var et h**** å gå inn
Det kan jeg skrive under på og vel så det, føttene mine hadde det ikke mye godt i den perioden.. Men.., de blir fantastiske!
Crispi Skarven er jeg kjempefornøyd med i hvert fall. Lav vekt, god støtte og godt grep. Funker like bra på stier som på jakt i einerkratt og steinur.
Crispi skoene ser ut til å være gode og bør holde bra standard. Bestilte Valdres GTX, så får jeg prøve dem og se
Kan tenke meg at det er bedre enn å gå med vanlige sneakers uansett
Crispi er uten tvil det beste valget av de to du nevner. Adidas GSG er uniformssko, med særdeles lite støtte, og egner seg ikke som tursko i fjellet. Hadde aldri turt å gått i sneakers i fjellet, med mindre det er traktorvei hele veien, og uten sekk.. Jo mer tyngde man bærer, jo stivere og mer støttende sko trenger en som regel. Det samme gjelder ulendt terreng i skog og markCrispi skoene ser ut til å være gode og bør holde bra standard. Bestilte Valdres GTX, så får jeg prøve dem og se
Kan tenke meg at det er bedre enn å gå med vanlige sneakers uansett
Jeg slår et slag for Alfa hva jakt/turstøvler angår. Jeg har ikke testet den sivile delen av utvalget, men jeg går igjennom to par av denne typen i året, og om de kan lage så gode støvler med verneinnlegg/tå, så vil jeg tro de kan lage gode(om ikke bedre) uten.
https://alfa.no/shop/proff/safety-high/stovel-gtx-vern-1
De har og en lest som passer bra til meg, med høy vrist og bred fot.
Hei! Hva synes du om Meermin vs Loake i forhold til skinn,komfort,kvalitet? Takk!Bilde av tidligere nevnte Meermin Blüchers. Veldig fornøyd så lang, selv om de er noe stive. Gjenstår en god del inngåing
Vis vedlegg 57928
Jeg synes både Loake og Meermin er veldig "bang for the bucks", og i det store og hele synes jeg de er veldig like. Nå kan jeg kun snakke for 1880-serien til Loake, da det er de eneste jeg har erfaring med, men det er vel også de som er best kjent kvalitetsmessig.Hei! Hva synes du om Meermin vs Loake i forhold til skinn,komfort,kvalitet? Takk!
Adidas GSG 9.2?
For å kryssklippe litt.... ser at disse er i fitting "S". Hva betyr det? Jeg har brede bein og høy vrist - så å finne sko er vanskelig og jeg må gjerne opp i store størrelser pga bredde/høyde. Men skoene blir laaaaange...Etter besøket hos Antidote fikk jeg litt fritidi til å shoppe i Carnaby og omegn. Fikk hentet meg noen nye MTO Tricker´s, med superlett skinnsåle og ulltrøye hos Fred Perry.
Vis vedlegg 60669
For å kryssklippe litt.... ser at disse er i fitting "S". Hva betyr det? Jeg har brede bein og høy vrist - så å finne sko er vanskelig og jeg må gjerne opp i store størrelser pga bredde/høyde. Men skoene blir laaaaange...