Tror heller ikke de passer, men på fitting siden du henviser til @Edzilla, kan de lage sko som passer. Vet du om prisen er den samme for Made to Order som pris for vanlige "butikksko"? Jeg har innsett at jeg ikke har en standard fot
Noen som har erfaringer med disse?
Vis vedlegg 63536
Tenker spesielt på varme, holdbarhet og hvordan sålen oppfører seg på snø/is. Samme sko med svart vibramsåle er kanskje å foretrekke for vinterbruk, men synes disse ser bedre ut.
Helvete. Det jeg fryktet.Dessverre superglatt såle på is/hardpakket snø.
Ja anbefaler softwalk modell 319.søk på eurosko.kule og komfortableHeisann
Håper noen av dere kan rettlede meg til et par fine sko (budsjett ~2000kr)
Tidligere har jeg rast ned på kjøpesenteret og gått rett inn i butikken og funnet et par decent sko og vært ferdig med det. Med andre ord, ikke lagt spesielt mye sjel i det. Siden jeg ikke har begrep om sko håper jeg noen av dere kan gi meg noen tips!
kriterier:
skal kunne brukes til fint såvel som søndagstur
nøytral farge type svart (eller?)
Helst ikke så mye plastikk/gummi. Lær er OK
Ikke cowboyboots-tær som er spisse
Merke er irrelevant så lenge kvalitet/pris er OK
Gjerne netbutikk som er til å stole på. Ikk noe Ebay auksjoner, foretrekker norsk kjøpslov/garanti.
Nå! Tips?
Ja anbefaler softwalk modell 319.søk på eurosko.kule og komfortable
Så-så, styggt å le av sko-verdens versjon av "Steinhart":
Vis vedlegg 64503
Ler ikke av skoen, men at mitt behov for rådgivning innen haute skorologi var i 2012. Siden dengang har jeg fått tak i sko.
Gode tråder lever evigLer ikke av skoen, men at mitt behov for rådgivning innen haute skorologi var i 2012. Siden dengang har jeg fått tak i sko.
+1 og Swims på de våteste dagene.Det kommer helt an på skoene og skinntypen, men generelt sett, så er det jevnlig påføring av fett/polish som må til.