Takk begge - sendte en melding til Fot i hosen. Fikk tilbud om nye såler og hæler for 1600kr (pluss frakt) fra en skomaker i Moss. Mulig noe over det jeg hadde håpet, men vi får se hva fot i hose sier.
Noen med tips til gode skokjøp i England?
Jermyn Street it is
Kan bli litt vannflekker på de, men jeg får pusset de like fine igjen. På lyst brunt skinn kan det nok være vanskeligere enn sorte og burgunder. De brune jeg har er med lærsåle, så brukes ikke i vått vintervær uansett.Sikkert flere enn meg som liker shell cordovan her. Hva er deres erfaringer med dette og vann?
Fikk mine første cordovans for ca 2 år siden og er kjempefan. Problemet som du sier er vann. Foreløpig har jeg kun brune (color 8) og de får flekker som jeg ikke får bort særlig lett. Har ikke prøvd å bruke ben da.Sikkert flere enn meg som liker shell cordovan her. Hva er deres erfaringer med dette og vann?
"KONKURSSALG,IL PANTEON i Hegdehaugsveien er konkurs, alle varene er flyttet til Grensen3. NÅ - 50 % avslag på absolutt alt. "
For dem som liker italiensk kvalitetsko a la Bettanin & Venturi
Vis vedlegg 172298
Jeg har de Salomon-støvlene her, som aktivitetssko på vinterstid. Gode sko, som jeg har til gode å fryse i.
Om du vil ha noen litt mer ‘formelle’ støvler, som tåler å gåes med, faller tanken til M77, med en god spitshine.X Ultra Trek GTX, fjellsko Herre - Fjellsko - X Ultra Trek GTX, fjellsko Herre | XXL
Les mer om X Ultra Trek GTX, fjellsko Herre. Trygg handel med prisgaranti og 100 dagers åpent kjøpwww.xxl.no
1 av 2 par innkjøpt.Vis vedlegg 172298
Jeg har de Salomon-støvlene her, som aktivitetssko på vinterstid. Gode sko, som jeg har til gode å fryse i.
Om du vil ha noen litt mer ‘formelle’ støvler, som tåler å gåes med, faller tanken til M77, med en god spitshine.X Ultra Trek GTX, fjellsko Herre - Fjellsko - X Ultra Trek GTX, fjellsko Herre | XXL
Les mer om X Ultra Trek GTX, fjellsko Herre. Trygg handel med prisgaranti og 100 dagers åpent kjøpwww.xxl.no
Heh vi er jo ganske like i str og, så det var jo fantastic news... Ja merka de var sinnsykt glatte på slaps.. Rimelig sick med den sålen der....''@Oddemann Eg kasta faktisk et tilnærma ubrukt par slike sko etter at dei hadde stått i årevis uten bruk . Griseglatte sko på vinterføre så anbefaller brodder eller klister
Heh vi er jo ganske like i str og, så det var jo fantastic news... Ja merka de var sinnsykt glatte på slaps.. Rimelig sick med den sålen der....''
Er jo ikke kaldt just nu, så bruker fjellskotipset til @Preacher til - fra jobb...