- Medlem
- 26. mars 2012
I Oslo selger Cavour C&J. I Trondheim selger Kleins C&J.
Takk for tips, skal undersøke med de
I Oslo selger Cavour C&J. I Trondheim selger Kleins C&J.
Slik jeg forstår det så skal nettbutikkene tilby dette ja. Men hvordan man skal få dem til å gidde å legge til rette for det er for meg litt uklart.Betyr det at f.eks. hos Herring Shoes får man mulighet å betale moms på forhånd? De leverer med DHL og der er det voldsomt gebyr på 434 kr per fortolling.
Slik jeg forstår det så skal nettbutikkene tilby dette ja. Men hvordan man skal få dem til å gidde å legge til rette for det er for meg litt uklart.
Det norske markedet er jo ikke så stort, og jeg skjønner ikke helt hvorfor store internasjonale nettbutikker skal bry seg med å lage spesialtipasninger for norske kunder.
Dette vil så vidt jeg vet gjelde for hele EU fra 2021, og da blir det sikkert litt mer interessant for nettbutikkene, men før det...?
Håper det er noe jeg har gått glipp av eller misforstått.
Bestilte en Filson-bag fra www.farfetch.com for et par dager siden. Alle avgifter inkludert. 30 % rabatt på totalen. Ekspress levering DHL. Svært fordelaktig pris.
noen rabattkode å dele
Koden er FX30. Står på startsiden til farfetch, i rødt. Koden virker.
Vet ikke, men Cavour er forhandler i Norge for C&J. Ser de ikke i nettbutikken, men det er mulig de kan bestille.Noen som tilfeldigvis vet om C&J Chelsea XI er å oppdrive i kongeriket Norge?
Litt synd at de ikke tar vekk svensk VAT.
@Mavo Hvordan er strl på loaferne? Trenger ett par nye svarte penny, og har lest mye godt om Myrqvist
“Fot i Hosen” ved Vestre Torggate (tidligere Kallekleiv) har nok nødvendig utstyr.Noen som vet om skomaker i Bergen som kan re-sole randsydde dressko med skinnsåle? Og hvor mye det evt. ligger på i pris?