Slips

Hermes sine slips med trykk kommer jo i mange forskjellige utgaver.
Noen som vet om det eksisterer en oversikt over hvilke trykk de har hatt på slips? hva er 2016 trykkene osv osv?
Alltid nysgjerrig på hvordan trykk man kan jakte på :D

Veldig fornøyd med mine fra Hermes! De har begynt å bli dyre, men synes de er helt kingkong!
 
Ikke for alle tidligere trykk, såvidt jeg vet i hvert fall, @GrandCarrera. For inneværende kolleksjon er det vel bare å se på nettsiden. Har du noen fra Drakes også? I så fall, liker du Drakes eller Hermès best?
 
@Horgen

Ikke erfaring med Drakes bortsett fra når jeg har vært å sett på dem i farta.
Tror nok jeg skal gå til innkjøp av et par stk, for kvaliteten på drakes virker ekstremt bra!
Alltid greit å ha noe annet å velge i. Jeg er veldig fornøyd med slipsene til Eton og Amanda Christensen når man ser på hva man får for prisen!

Leste et sted at hermes har mellom 12-16 trykk per sesong. Synes mye av trykkene som er i nettbutikken har vært der en stund og så dukker enkelte opp igjen og forsvinner etc. Savner en kategori som er summer, spring, ja sesongen man er i der.
Tror jeg må sende en mail til Hermes å forhøre meg!
 
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en boks til oppbevaring av slips, som denne.
71885_Boks_for_12_ur_1.jpg

Bare til slips og ikke klokker.
 
Må være litt spillerom der, jeg bruker ganske ulike bredder, men heller for smalt enn for bredt. Over en viss grense blir klovn.