Snart kommer en bok om klokker. På norsk!

Bestilt til kona, slik at hun kan forstå at klokker er såpass viktig, at til og med noen skriver en Norsk bok om denne sykdommen ;)
 
Samme her.. hørte med han på facebook, han sa den burde komme i løpet av uken.
 
Heller ikke sett noe til boken.. Litt kjedelig at man blir "nedprioritert" når man forhåndsbestiller..
 
Min kom idag ;)
Skal spare den til helgen. Gleder meg til å sette meg i en godstol med boken og et glass rødvin.
 
Purret i går.

Fikk melding via Fjesboken i dag fra forlaget om at boken var på vei. De beklaget forsinkelsen og ga meg fri frakt som kompensasjon. Fin gest det.
 
Venter og venter

Har sendt to meldinger til facebook-siden ´´nesten velkledd´´ uten å få svar, direkte sløvt når en har forhåndsbestilt, trodde en var førsteprioritert da...#leiavåvente
 
Jeg bestlte boka (via jobben) fra Haugen bok på mandag. Fikk den på tirsdag.

Todda
 
Jeg forhåndsbestillte selv, fikk den i går. Du får trøste deg med at den som venter på noe godt, ikke venter forgjeves:)
 
Jeg fikk min for en stund siden, men ble ærlig talt litt pissed når det var lagt til frakt + moms på frakten, så boken kom på 510,- når den kan plukkes opp i området for veiledende.
 
Har fortsatt ikke mottatt boken. Dette blir for dumt når man fikk beskjed om at den ble sendt fra lager 28. August, altså 2 uker siden.