Snart kommer en bok om klokker. På norsk!

Boka.

Boken mottatt igår,- et svært så etterlengtet tilskudd i samlingen av bøker hos en klokkeentusiast!
Innholdsrik, oppdatert,- og på norsk! :)



Men kr 90.- for masseutsendelse....?
 
Mottatt boken nå. Boken inkludert porto og moms kom på 510.50,-..En latterlig pris. På Norli.no koster boken 349,- og man får den tilsendt gratis i posten.
DET er en stor forskjell. :eek:

Men boken er fin den :)
 
Redigert:
Som flere andre fikk jeg også boken igår. På esken den lå i stod det at den ble sendt 9.sept... Og jeg er også rimelig oppgitt over å måtte betale kr510,50 for denne såkalte forhåndsbestillingen. Neste gang blir TS-webshop
 
Betalte dere oppkrav? Eller lå det faktura i esken? Postkontoret ville ikke ha noen penger av meg ved henting, og i esken lå det ingen faktura.
 
Faktura lå godt klistret langs kanten av esken

Edit: Må presisere at selv om jeg ikke er fornøyd med distribusjonen av boken, så er jeg veldig fornøyd med selve boken!
 
Snakket med Ivar i dag og han sa at det hadde vært en del rot med distribusjonen. Han har sagt i fra til forlaget, og de vil komme også komme på banen her på sonen med forslag til løsning på dette med prisen.
 
Snakket med Ivar i dag og han sa at det hadde vært en del rot med distribusjonen. Han har sagt i fra til forlaget, og de vil komme også komme på banen her på sonen med forslag til løsning på dette med prisen.

Vil det si at vi som har betalt kan få noe tilbake??
 
Hentelapp i postkassa i dag, plukker den opp i morgen. Distribusjon/forsendelse langt under TS webshop standard....
 
Som flere andre fikk jeg også boken igår. På esken den lå i stod det at den ble sendt 9.sept... Og jeg er også rimelig oppgitt over å måtte betale kr510,50 for denne såkalte forhåndsbestillingen. Neste gang blir TS-webshop

+1 på meg her med. Noe stivt av forlaget/distribusjon ja og ikke mye til forhåndslevering.
All cred til forfatter, boken ser vid første gjennomblaing svært så morsom og fengende ut.
 
Jeg liker SVÆRT dårlig å få en elendig deal når man velger å forhåndsbestille for å støtte..

En helt urimelig pris, elendig leveringstid m.m. Det godtar jeg ikke. Hvor er angrerettskjema??!?

Kall meg gjerrig, men jeg betaler ikke 160,- ekstra for elendig leveringstid! Ark selger denne for 349,- inkl. porto!
 
Redigert:
Jeg liker SVÆRT dårlig å få en elendig deal når man velger å forhåndsbestille for å støtte..

En helt urimelig pris, elendig leveringstid m.m. Det godtar jeg ikke. Hvor er angrerettskjema??!?

Kall meg gjerrig, men jeg betaler ikke 160,- ekstra for elendig leveringstid! Ark selger denne for 349,- inkl. porto!


Helt enig her! Håper å høre noe fra forlaget som nevnt tidligere..