Snart kommer en bok om klokker. På norsk!

Bestilte denne tidligere idag.
Burde jo være noe for TS shop @Juice?
 
Redigert av en moderator:
Hei og takk for interessen dere viser for boken min

For de som har lyst å bestille uten å være på FaceBook så send gjerne en mail til meg

ivar.line@mac.com

Har dere spørsmål eller noe dere lurer på er det bare å ta kontakt. Det skal være en presselansering i Oslo på The Thief den 29 august på dagen og i Stavanger på kvelden den 29 august

mvh Ivar
 
Redigert:
Er det satt noen lanseringsdato for e-/iBook @Nesten velkledd? Foretrekker stort sett å ha bøker digitalt og denne skal jeg absolutt lese.
 
Redigert av en moderator:
E-bok

Det er et godt innspill! Jeg har ikke tenkt så mye på e-bok ennå. Forlaget ser nå på mulighetene å få den oversatt til engelsk og italiensk.

Boken er "En bok for menn om klokker". Med det mener jeg at det skal være en bok som engasjerer, interesserer og forhåpentligvis gleder leseren. En skal kunne ta den opp, bla igjennom og lese små artikler eller fordype seg i historiene bak. Noe er ganske teknisk andre deler er mer lettere stoff.

Hvis det er interesse for det kan jeg kanskje legge ut litt fra innholdsfortegnelsen? Litt om hva boken omhandler?

mvh Ivar

Er det satt noen lanseringsdato for e-/iBook @Nesten velkledd? Foretrekker stort sett å ha bøker digitalt og denne skal jeg absolutt lese.
 
Redigert av en moderator:
Er det satt noen lanseringsdato for e-/iBook @Nesten velkledd? Foretrekker stort sett å ha bøker digitalt og denne skal jeg absolutt lese.

Huff!
eBøker liker jeg ikke!
Jeg hadde noen eBøker på en Android telefon. Da denne tok kvelden og jeg gikk over til Windows Phone var meldingen fra forlaget/publisher klar: "Nei, vi har ikke app for Windows Phone, og vi har ikke planer om å lage det heller". Med andre ord var meldingen klar; "Du har driti deg ut", og de gadd ikke en gang si "takk for pengene"!

Bøker hører hjemme i bokhyllen. Der er de også finere å bla i!

:cool:
 
Redigert av en moderator:
For de som har lyst å bestille uten å være på FaceBook så send gjerne en mail til meg

ivar.line@mac.com

Har dere spørsmål eller noe dere lurer på er det bare å ta kontakt. Det skal være en presselansering i Oslo på The Thief den 29 august på dagen og i Stavanger på kvelden den 29 august

mvh Ivar

Dette er en bok jeg gjerne ville hatt signert!


[BOLD] 8-D [bold]
 
Julepresang til kamerater, bror, far og fettre blir enkel i år!! Gleder meg til den kommer i postkassen!
 
For de som har lyst å bestille uten å være på FaceBook så send gjerne en mail til meg

ivar.line@mac.com

Har dere spørsmål eller noe dere lurer på er det bare å ta kontakt. Det skal være en presselansering i Oslo på The Thief den 29 august på dagen og i Stavanger på kvelden den 29 august

mvh Ivar

Hei,

Hvor og når i Stavanger? Og er det bare for pressen eller åpent for publikum/entusiaster?