Sommerklokken

Sponon: gå for Sinn. Den er superkul, dog med svart bezel. Tror ikke du vil få problem med å selge denne.

For meg er sommer; fjellvann, sjø og hav. Havets farge er blå, og dermed vil denne bli min favoritt i sommer og:

smp.jpg


Passer til dress og :)

536cbaf5-ee0b-60f2.jpg
 
Jeg kjøpte en klokke i august i fjor, som ble sendt på service og en liten reparasjon. Håpet var at den kunne brukes som sommerklokke, men den er fremdeles borte. Dermed blir det nok denne i år igjen:

bd747f3d.png




Ellers er jeg hemmelig småforelsket i Breitling Superocean II, helst med gul eller rød ring. Det er en klokke somgentlig ikke passer inn i samlingen, den er for stor og for utagerende for meg med svære tall og skrikende farger. Likevel er det noe ubestemmelig kult ved den. Skulle det dukke opp en mer eller mindre pent brukt kan det hende det blir sommerklokken.

breitlingsuperocean2010-1.jpg
 
Skjønner ikke at du vurderer Speedmaster som sommerbeater.:confused: Tenker på vanntettheten.
Speedy har du hatt, gå for Sinn.
Her er min sommerklokke. Brukte den i fjor og i år, sist forrige uke.
Blir nok denne i sommern og.:cool:


PostojnaKoperPiranGW114.jpg

Den store vite, uuuuj uuuuj uj!
 
Du får spørre deg selv hva sommeren din vil bringe, blir det mye strandliv med bading, sand og bar overkropp så ville jeg gått for en Sinn. Blir det sene kvelder med vin og eleganse så gå for en speedy.

Jeg selv ville gått for en tool, her hadde det blitt Sinn.
 
Som sommerklokke ville jeg helt klart gått for en PVD belagt U1000. Den er så rå!

For min egen del blir Planet Ocean sommerklokken:)
 
Han har da verdens feteste "badeklokke" allerede, i SD 1665:) Selvsagt er det Speedy han trenger!
 
Jeg vet hva jeg går til, men er det smarteste valget. Sinn U1000 vil være perfekt som sommerklokke, men den kan fort bli solgt på høsten. Begge klokkene taper seg godt i pris, men U1000 vil være vanskeligere å selge.

Som sommerklokke er det Sinn U1000 som gjelder! Kjøper du SDR eller S versjonen selger du den til meg til høsten ;)

For min del blir det U1 på zulu.

da29d746.jpg
 
Sommer klokken er i boks, 16610.

Mitt valg:
16610 Åpenbart:p
Seamaster alt. PO
Sinn som cool outsider.

Speedy, sorry but nope.
 
Her kommer nok sommer dagene til å bestå av:

16610
Orange Monster
Seiko skx007
 
Var og kikket på en Fortis Marinemaster i går,hvit skive med blå lume og orange silikonrem,så da er det bare å vente på feriepenger.. ;)
 
Jeg kjøpte en Doxa sharkhunter med det klare mål for øyet at det skulle være sommerklokken i år. Den blir et klart førstevalg for strender, park og bading:

293395d1276081577-fs-doxa-sub-1200t-sharkhunter-professional-le-steel-bracelet-doxa1200t.jpg


Men så kjøpte jeg jammenmed en explorer II også, og den er ikke så verst sommerlig den heller:

16750-rolex-explorer-ii-fd-w-g-j.jpg


Den blir nok brukt en del når man ikke skal i det våte element. (Og sikkert endel i, jeg går ut fra at jeg fint kan svømme med den)
 
Bremont supermarine blir sommerklokken. Må bare få til en Londontur for å kjøpe. :)

[video=youtube;cyFHpZYYwNk]http://www.youtube.com/watch?v=cyFHpZYYwNk[/video]