Kjenner at jeg nå angrer på at jeg solgte min Omega Seamaster Planet Ocean cal.8500..
Det hadde blitt en utrolig tøff sommer klokke...
uffffffffff....................
Jeg klarer ikke og bestemme meg.. 116610Lv hadde jo reddet meg
PO 8500´n er helt topp for sommeren! Denne skall (og har begynnt få) mye juling i sommer med beach, sport og unger. Så for ikke ødelegge den helt, har den fått en (også super behagelig) Isofrane strap.
Tøff sak!
Er det slik at Sinn customiserer? Mot ekstra $$ formoder jeg? Hvor mye?
Hva gjorde at du falt ned på denne? Er det utseende, robusthet og dykkerbrukbarhet som er avgjørende for deg?
Hva menes med fully tegimented?
Tror det blir en Sinn UX på meg til sommeren
Sendt mail til Sinn å spurt om å få den custom etter egne specs (Fully Tegimented, AR-coating kun på insiden av glasset, blå lume istede for grønn lume)...
Vi får se hva de sier. Er ikke vanskelig, tar lett en helt standard om de sier nei
Ja, jeg bestilte selvsagt klokken med en gang. Men den måtte produseres og testes først da det blir en litt custom variant. 8 ukers leveringstid.
Lov å spørre om hva du må ut med? Et annet spørsmål om UX`en også; I en review av skriver du om sekundviserens flotte gange gjennom oljen den er fyllt med. Kan du beskrive det litt nærmere? Den er flott altså, meget flott, spes U212 som du sa.