UJU
Støttemedlem
Ellers er jeg hemmelig småforelsket i Breitling Superocean II, helst med gul eller rød ring. Det er en klokke somgentlig ikke passer inn i samlingen, den er for stor og for utagerende for meg med svære tall og skrikende farger. Likevel er det noe ubestemmelig kult ved den. Skulle det dukke opp en mer eller mindre pent brukt kan det hende det blir sommerklokken.
Takk for at du "kom ut av skapet" jeg liker også denne uten at jeg helt kan foklare hvorfor:roll:
Er nok litt partisk her nå, siden jeg er veldig på speedmaster om dagen. Min stemme går derfor til den. Hva sommerbeater angår så blir det nok mye gull i 116718 eller "X" som ankommer i morgen...
Det tok meg et par sekunder ekstra før jeg forstod at klokken din var på service
Hvilken klokke er det snakk om?
Jeg kjøpte en klokke i august i fjor, som ble sendt på service og en liten reparasjon. Håpet var at den kunne brukes som sommerklokke, men den er fremdeles borte. Dermed blir det nok denne i år igjen:
Ellers er jeg hemmelig småforelsket i Breitling Superocean II, helst med gul eller rød ring. Det er en klokke somgentlig ikke passer inn i samlingen, den er for stor og for utagerende for meg med svære tall og skrikende farger. Likevel er det noe ubestemmelig kult ved den. Skulle det dukke opp en mer eller mindre pent brukt kan det hende det blir sommerklokken.
Takk for at du "kom ut av skapet" jeg liker også denne uten at jeg helt kan foklare hvorfor:roll:
On topic: SINN
+ 1, Er svak for SO II med gult selv
Sjefen min har en slik gul. Den er virkelig lekker.
Speedy tar seg jo bra ut på skinn, men hva med f.eks. en Tag Heuer Carrera?