Sommerklokken

Hva med litt bling til sommeren?;)

breitling_SuperOcean_heritage_gold.jpg
 
Ellers er jeg hemmelig småforelsket i Breitling Superocean II, helst med gul eller rød ring. Det er en klokke somgentlig ikke passer inn i samlingen, den er for stor og for utagerende for meg med svære tall og skrikende farger. Likevel er det noe ubestemmelig kult ved den. Skulle det dukke opp en mer eller mindre pent brukt kan det hende det blir sommerklokken.

breitlingsuperocean2010-1.jpg

Takk for at du "kom ut av skapet" jeg liker også denne uten at jeg helt kan foklare hvorfor:roll:

On topic: SINN :D
 
Er nok litt partisk her nå, siden jeg er veldig på speedmaster om dagen. Min stemme går derfor til den. Hva sommerbeater angår så blir det nok mye gull i 116718 eller "X" som ankommer i morgen...
 
Digger Bremont Supermarine!!

Nesten litt trist at den kuleste klokken fra Bremont er en diver.
 
Er nok litt partisk her nå, siden jeg er veldig på speedmaster om dagen. Min stemme går derfor til den. Hva sommerbeater angår så blir det nok mye gull i 116718 eller "X" som ankommer i morgen...

Finn "X"
X= Omega Speedmaster.

Easy as that :)
 
Jeg kjøpte en klokke i august i fjor, som ble sendt på service og en liten reparasjon. Håpet var at den kunne brukes som sommerklokke, men den er fremdeles borte. Dermed blir det nok denne i år igjen:

bd747f3d.png




Ellers er jeg hemmelig småforelsket i Breitling Superocean II, helst med gul eller rød ring. Det er en klokke somgentlig ikke passer inn i samlingen, den er for stor og for utagerende for meg med svære tall og skrikende farger. Likevel er det noe ubestemmelig kult ved den. Skulle det dukke opp en mer eller mindre pent brukt kan det hende det blir sommerklokken.

breitlingsuperocean2010-1.jpg

Ligger en på finn nå til 16k!
 
Suben min tar seg fint ut i sommerværet, men på sykkel til og fra jobb i varmen er det ubehagelig å ikke enkelt kunne justere lenken.

Jeg kunne tenkt meg noe moderat priset på racing rem... noen tips om hva som kan ta seg bra ut? 3570.50?

Edit: ...den SOen nevnt over så jo egentlig helt knall ut på racing...
 
Ikke dumt forslag, "Jack Heuer 80th Birthday Edition Carrera" så jo veldig bra ut... men den skiller seg kanskje i pris fra resten av Carreraene