Super Compressor hommage - fellesbestilling

På Posten i dag!

IMAG0139.jpg

Var det så mange som måtte få klokke via posten? Trodde jeg var en av de få :)
Håper posten virkelig prioriterer meg over alle andre i Norge :)
 
Var det så mange som måtte få klokke via posten? Trodde jeg var en av de få :)
Håper posten virkelig prioriterer meg over alle andre i Norge :)

Du skal være glad du ikke bor i kongsberg, en god times kjøring fra Oslo med bil.. Posten bruker 3 dager! :p
 
Og skulle noen oppleve at klokken ikke oppfyller forventningene og ønsker ett salg - så kan jeg være behjelpelig:)
 
Skulle vel nesten laget en felles unboxing tråd på unboxing forumet for alle disse, før pakkene kommer og festen begynner :p

Om det blir en fellesbestilling til i fremtiden så blir jeg nok med. Kjempebra tiltak av Krille dette altså, som løfter TS.no enda høyere.
 
Da har klokken ankommet her også:) Og den er jo kanon tøff:D Bare å få Tropic remmen jeg venter på nå, også skal jeg få sjekket ut om det er noen skrapemerker eller møkk på innsiden av glasset;)
 
Må nok bli en Tropic her også! Noen som har bestillt for over 200nok hos singularstraps.se? Og får man norsk moms og postens faste behandlingspris på toppen av bestillingen?
 
Må nok bli en Tropic her også! Noen som har bestillt for over 200nok hos singularstraps.se? Og får man norsk moms og postens faste behandlingspris på toppen av bestillingen?

Om det sendes med posten så tar ikke det norske postvesenet betalt for å legge ut momsen for deg, slik som det er med ups osv. Husk at det også skal betales moms av fraktkostnaden! =)
 
Må nok bli en Tropic her også! Noen som har bestillt for over 200nok hos singularstraps.se? Og får man norsk moms og postens faste behandlingspris på toppen av bestillingen?

Jeg bestilte fra sigularstraps.se, men holdt meg under 200,- for å evt slippe reglen fra 1972, som er helt på trynet i 2012! Vis ikke hadde jeg slengt med noe mer..
 
Jeg har en gang tidligere handlet hos singularstraps, og den gangen fikk jeg remmene i postkassen i en hvit ordinær konvolutt uten noen krav om mva hverken da eller i ettertid...
 
Det husker jeg ikke, men på bestillingsbekreftelsen jeg fikk i går sto det at den skulle sendes som a-post, så det tar vel ikke så veldig lang tid...

Stod det på min også, og jeg bestilte søndag kveld! Så hadde håpet den kanskje kom i morgen, men får vel bare vente å se;)
 
Jeg registrerer at mange allerede har fått klokken sin, Posten var lynsnar denne gangen:) Håper alle blir fornøyde!

Fint om du sender meg en beskjed hvis klokken din lar vente på seg, så skal jeg hoste opp sporingsnummer for deg.

IMAG0140.jpg
 
Jeg registrerer at mange allerede har fått klokken sin, Posten var lynsnar denne gangen:) Håper alle blir fornøyde!

Fint om du sender meg en beskjed hvis klokken din lar vente på seg, så skal jeg hoste opp sporingsnummer for deg.

IMAG0140.jpg

Ser på bilde ditt, krille; at det ser ut som heller ikke du ser hele datoen ved å se rett på klokken, kan det stemme?
 
IMAG0222.jpg

Takk for eit godt utført prosjekt Krille :)

Maghas9:
Datoen min og kjem litt langt ned.
Skal heilt sikkert vera slik...
 
Dersom du går ut fra at det skal vera slik, så slepp du å irritera deg.

Eit par spørsmål:
Ser at sekundvisaren ikkje stoppar når ein stiller tida. Er de mulig å stoppe denne (for å kunne stille klokka nøyaktig).
Syns og at "ytterringen" roterer veldig lett (lite motstand i krona som er lett å komme borti) - er det mulig å justere denne?
Er det nokon som har trykktesta klokka for å sjå om den er vanntett? (Berre nyskjerrig).

Er veldig nøgd med klokka:)