Super Compressor hommage - fellesbestilling

Da var pakken i hus. Sofie er med og inspiserer!

P1080107.jpg


Klokkene er pakket individuelt i konvolutter.

P1080114.jpg


Jeg røsket opp en og tok en kjapp titt. Ser meget bra ut:)

P1080121.jpg
 
Om noen er i byen fredag ettermiddag/kveld eller lørdag - ta kontakt, så ordner vi med F2F-overlevering!
 
Dang, jeg gleder meg til og ta av den reima;) Ser farlig ut som 22mm lugwidth? Dårlig for
natoreima jeg har kjøpt inn, men bra for mesh lenka jeg har liggende...
 
Dang, jeg gleder meg til og ta av den reima;) Ser farlig ut som 22mm lugwidth? Dårlig for
natoreima jeg har kjøpt inn, men bra for mesh lenka jeg har liggende...
Det er 20mm mellom hornene.

Ble dere lurt? Hvor er flisene??? :D
Dårlig med fliser, gitt. Ble egentlig litt skuffet, driver med oppussing av bad i disse dager, så flis hadde gjort seg:)
 
Ja, jeg satt og trykket refresh på kjøp og salg sidene her for å kuppe eske med fliser... Hehe neida, grattis til alle :)
 
Når sendes disse med post for de som ikke kan møte f2f? :)
Er reimen av skinn? Eller helt syntetisk?

Gleder meg til å få ny klokke!
 
Når sendes disse med post for de som ikke kan møte f2f? :)
Er reimen av skinn? Eller helt syntetisk?

Gleder meg til å få ny klokke!
Prøver å få dem i posten mandag. Remmen er av skinn, kjennes ikke så verst ut, men det er nok ikke det beste som kan kjøpes for penger....:)
 
Prøver å få dem i posten mandag. Remmen er av skinn, kjennes ikke så verst ut, men det er nok ikke det beste som kan kjøpes for penger....:)

Den er god. Remmen kan du bare ta av hvis du ønsker den, for den går rett i bosset her uansett.
Må bare finne en bra nato til den nå :)
Takk for at initiativet i forbindelse med disse klokkene Krille :)
 
Jeg har nå fått min på armen etter en rask overlevering på Grünerløkka i formiddag.

Trolig en av de bedre tingene jeg noensinne har brukt 2500,- på...

Takk til Krille for organisering!
 
Jeg har nå fått min på armen etter en rask overlevering på Grünerløkka i formiddag.

Trolig en av de bedre tingene jeg noensinne har brukt 2500,- på...

Takk til Krille for organisering!

+1. Hvis noen ha observert flere av overleveringene idag må det ha sett temmelig komisk/suspekt ut. Manglet egentlig bare skinnfrakk og stokk:p
 
Klokken på hånden.

Da er Klokken på hånden etter bra orging av Krille. Tusen takk.

Meget godt anvendte kroner. Fornøyd.

Men, meget usikker på hva denne skal settes på, fant ikke noe helt fornuftig hjemme. Så den ble slik inntil videre:

1

IMG_6431.jpg
 
Da er Klokken på hånden etter bra orging av Krille. Tusen takk.

Meget godt anvendte kroner. Fornøyd.

Men, meget usikker på hva denne skal settes på, fant ikke noe helt fornuftig hjemme. Så den ble slik inntil videre:

1

IMG_6431.jpg

Jeg bestilte denne idag. Tror det skal bli bra. Dessverre har mr. Beard så mye å gjøre at den tidligst blir sendt 23.2.

Anstein
 
Jeg bestilte denne idag. Tror det skal bli bra. Dessverre har mr. Beard så mye å gjøre at den tidligst blir sendt 23.2.

Anstein

Jeg har Saddle remmen, og du kan glede deg til den kommer! Flott rem, og garantert ikke min siste fra Toshi.

Jeg har faktisk beholdt klokken på remmen den kom med. Selv om kvaliteten kanskje ikke er all verden syntes jeg at den ikke ser så verst ut...

Lurte på om jeg skulle bestille en Tropic fra singularstraps.se, ellers er jo komboen Krille har valgt med isofrane ganske tøff!
 
Lurte på om jeg skulle bestille en Tropic fra singularstraps.se..!

Lurer på om jeg skal gjøre det selv:) Tipper det blir en killer combo;) Noen som vet hvor lang tid det tar til den evt er i postkassen etter bestilling? Må innrømme at jeg vurderer å skaffe "like" visere som det er på utgaven til bla Frodo og Anders, da det estetisk kanskje er finest!? Vil også vurdere å sette inn et ETA 2824 vis det passer rett inn, men det har vi enda ikke helt fått bekreftet fra noen?

Gleder meg i alle fall til å få denne klokken i hus snart:) Og jeg er spent på hvordan den tar seg ut på min hånd? Så hvordan er følelsen for dere som har hatt den noen timer?:)
 
Førsteinntrykket er veldig bra. Klokka er kjempetøff og kommer til å få godt med bruk. Om det ypperste innen kvalitet gjenstår kanskje å se.

Takk til Krille for kjempeorganisering.