Hei, til alle
Snakk om sola så skinner den
... Og der jeg kommer fra, er den fremme hver dag
Jeg presenterer meg. Jeg er Alessandro. Skal ikke reklamere , for reglementet for forumet har klare regler ang. dette. Føler kun for å svare for meg... da jeg synes det er viktig og ikke minst riktig. Jeg svarer for meg personlig da dette er ett nytt selskap og folk ikke enda kjenner til den..
Antageligvis, på enkelte klokker, slik dere uttaler, er prisene høyere enn vanlig. Dette er fordi jeg holder av disse klokkene og klokkene er vanskelig å finne. Bortsett fra det er dette klokker som etter min mening kommer til å gå høyt opp i pris etter hvert som tiden går. (se på de siste auksjoner som har vært i Geneve i førjulstiden). Klokkene er også i utmerket stand. Jeg har kjøpt klokkene som samler og de har nesten ikke vært bruk av meg (bortsett fra enkelte som er priset etter forbruket). Å kjøpe fra en privat er helt klart det billigste. Men de har heller ikke samme utgifter som ett selskap.... Det håper jeg at alle kan forstå.
Jeg kan garantere at ingen blir lurt (slik det ble uttalt i en kommentar). Jeg takker samtidig personen som sa at jeg hadde fine klokker, det er nemlig noe jeg også synes
Hvis dere tar en titt på klokkene jeg har lagt ut på FINN.no vil dere fort finne ut at jeg ikke er så "hinsides" i forhold til andre.
Jeg har dessverre ikke vært aktiv i dette forumet, også fordi jeg er italiensk og det har vært mer naturlig for meg å være medlem på de italienske forumsidene. Der har jeg, i løpet av årene, møtt mange store samlere som har gitt meg kunnskapen og en enorm interesse.
Jeg takker dere for oppmerksomheten og håper å treffe dere i løpet av årene for å dele kunnskap og interesse.
MVH
Alessandro