Hah! Kul reklame ja. *sjekker ut klokkene deres*De har flotte klokker men prisene ligger nok litt høyt. Sif koster fra ca. 15000 nok +mva og frakt.
Men, jeg liker reklamekampanjen deres
Hah! Kul reklame ja. *sjekker ut klokkene deres*De har flotte klokker men prisene ligger nok litt høyt. Sif koster fra ca. 15000 nok +mva og frakt.
Men, jeg liker reklamekampanjen deres
Hva med en Tsunami?
Mange gode forslag her, syns Cuervoen er best så langt, deretter Glycine og Ball Fireman
Ikke dumt med humidor
Enig! Helson hadde en model, ellers har jeg ikke sett så mange andre budget-klokker med bronsekasse. Er vel en på TS her som har den Helson-modellen?Hadde vært kult med noe i bronze
+ 1, kommer definitivt til å stemme på den Prisen der vi fant den er jo halv av det den egentlig koster også, så det må jo evt bli vanvittig bra
Enig! Helson hadde en model, ellers har jeg ikke sett så mange andre budget-klokker med bronsekasse. Er vel en på TS her som har den Helson-modellen?
Hvordan går det med pengeinnkrevingen?
Hvorfor i hel..fikk ikke jeg være med denne gangen heller...nå stenger jeg snart ned hele kontoen min....
Hvorfor i hel..fikk ikke jeg være med denne gangen heller...nå stenger jeg snart ned hele kontoen min....