I og med det er julegave til meg selv, så har jeg ingen ekte bilder. Dog tror jeg denne vil overleve meg, og vel så det! Vis vedlegg 314418
Måtte du få trukket mange og varierte korker med denne!
I og med det er julegave til meg selv, så har jeg ingen ekte bilder. Dog tror jeg denne vil overleve meg, og vel så det! Vis vedlegg 314418
Ingenting er som å sovne til en gammel type Optimus 111 på full fres. Vel vitende om at fyringsvakta er opplagt og våken, så klart.
Så en utfordring. Hva kjøper man om man skal ha et stereoanlegg som skal vare i flere tiår? Må man over til rørforsterker og minst mulig elektronikk? Tar gjerne i mot tips i prisklassen 25 000 - 50 000,-.
helt uenig - den smaker som økologisk fløte fra rørosmeierietSmaken i kjeften av denne sorten...
Vis vedlegg 372407
Så sant som det er sagt min venn! Absolutt alt var bedre før!Disse batteriene fra hytta til svigermor, er fremdeles de originale fra 2011 da tv’en ble kjøpt.
Er brukt hvert år de siste 13 åra, og duger fremdeles. De er datomerket 11/2011!
Ergo gjør de seg fortjent til en liten notis i denne tråden.
Alt var mye bedre før
Vis vedlegg 375408
Defender har sjel og historie.De blir reparert og tatt vare på.så da varer de evig.samme med G-wagen…Ææææ… nei. Defender er udødlig Det er vel antatt at mer enn 80% av de Defendere som er blitt produsert fremdeles ruller på veien. Her er min.
Vis vedlegg 309998
Herlig ærlig annonse på Defender.Defender har sjel og historie.De blir reparert og tatt vare på.så da varer de evig.samme med G-wagen…
En Izusu har jo ikke noe av dette,å går rett i spikeren når den er litt små sliten.
Nå har jeg ikke testet disse enda, men en av tingene jeg har savnet lenge (noen som sa voksen?), er ei skikkelig saks. Og etter å ha sett video på jutjube om hvordan disse lages, er jeg overbevist, og kommer til å bestille en sånn når de er tilbake på lager.
General Purpose scissors 6.5" | Ernest Wright
Your home and hobby helper: the general purpose scissors is an ideal companion for working with textiles, or for all-purpose domestic usewww.ernestwright.co.uk
…men alle bør ha et lite arsenal av sakser - mer enn 2! saks bør forøvrig staves med X slik at det blir skikkelig SAX du ser det liksom på selve bokstaven at den klipper!Støttes! Ei gjennomført god saks er uvurdelig. Ville dog kanskje vurdert en serratert kjøkkenvariant med et par ekstra funksjoner, hvis jeg kun skal ha én saks.
Denne har vel Ford Transit motor,2.5’n som de lager selv er vel ikke så god.står vel i de som er litt eldre.Herlig ærlig annonse på Defender.
Oppsummer. Det må skrus kontinuerlig.
Sax fra annonse.
Land Rover Defender er en type bil som krever kontinuerlig vedlikehold og oppgraderinger/utskifting av eksteriør, interiør, elektriske komponenter, drivverk m.m.
Selv om bilen er i god stand i dag betyr ikke det at den er det i morgen. Bør kjøpes av en som vet hva dette er og er inneforstått med at dette er hobby/entusiast bil.
Bruktbil til salgs: Land Rover Defender - 2010 - Oransje - 122 Hk - SUV/Offroad
Velholdt Land Rover Defender med mye utstyr. Fire and Ice-navnet står for fargene som spesialutgaven er lakkert i. Her var det to biler å velge mellom. Fire-versjonen (som denne) kom i Vesuvius Orange metallic, mens Ice-versjonen er malt i Alaska hvit. Begge har Santorinisvart panser og tak...www.finn.no
Herlig ærlig annonse på Defender.
Oppsummer. Det må skrus kontinuerlig.
Alle Defender'ene var standardutstyrt med ei potte til å sette under motoren på høyre side, for ikke ålekke oljemarkere revir på den hvite brosteinen. Du ser såvidt det oransje håndtaket på bildet under.
Av og til er det godt å få bekreftet fordommene sine, eller hva?