Denne tråden er bare å avslutte. Det er selvfølgelig en Submariner du trenger, ikke særlig mer å diskutere der nei.
Enig!! Er jo umulig å ikke like denne
Denne tråden er bare å avslutte. Det er selvfølgelig en Submariner du trenger, ikke særlig mer å diskutere der nei.
Jeg har 2 chronografer, så jeg er nok tilstrekkelig dekket derHva med Longines HydroConquest Chronograph?
I forhold til mine preferanser havner den nok bak de som nå står på lista. Litt "uvant" også med krona på v.side. Jeg forstår dog hensikten.Sinn EZM 3?
Prøvd på arm før denne tråden ble startet. Ikke noe å utsette på denne modellen, bortsett fra at den (for meg) ble funnet litt for høy og tung. 300M er dermed et bedre Sramaster-alternativ for min del.Hva med en Omega Planet Ocean 42mm?
Både denne Pontos og forsåvidt også Legend Diver til Longines (som er noe i samme design-retning) er tøffe og fine ur, men på siden av hva jeg ser etterMaurice Lacroix Pontos S. Drøye 20000,-
Tja, sånn kan det jo gåOmega Seamaster (300M)
Ute av listen.
En 14060M var inn/ut av potential-list flere ganger i denne prosessen, som tilslutt endte med en Seamaster.Så får vi se hva som måtte skje om en 2002-2007 14060M dukker opp.