N
Ndure
Guest
Fant nettopp ut at jeg hadde en del komf penger igjen. Så da kan jeg reine med litt mer å kjøpe for. Så da startet jeg like gjerne en ny tråd. Jeg er ute etter et ur som ikke er så stort. Helst under 40 mm. Klokken må sitte på reim og ikke lenke. Skal det være vintage, vil jeg helst kjøpe gjennom forhandler (alla Johnny).
Favoritten min i dette prissjiktet er denne. Med mitt super tynne håndledd er jeg redd den blir seende ut som en "tjukkas" på armen min. Som jeg har nevnt tidligere er jeg mest glad i de enkle/klassiske urene. Jeg er ikke fan av sporty ur alla Omega Planet Occean. Et annet ur jeg har sett på er dette. Jeg er også redd at dette uret blir for stort.
Hva kan jeg få for 15k som oppfyller mine krav?
Favoritten min i dette prissjiktet er denne. Med mitt super tynne håndledd er jeg redd den blir seende ut som en "tjukkas" på armen min. Som jeg har nevnt tidligere er jeg mest glad i de enkle/klassiske urene. Jeg er ikke fan av sporty ur alla Omega Planet Occean. Et annet ur jeg har sett på er dette. Jeg er også redd at dette uret blir for stort.
Hva kan jeg få for 15k som oppfyller mine krav?