Touch of RED - Min første GRAIL!

Dette var virkelig en flott unboxing, og klokken enda flottere! Slik tekst og slike bilder gjør meg stadig mer interessert i vintage. Skummelt.. Får håpe jeg ikke ender opp på det kjøret også. Jeg har jo en SD fra 95, som snaaaart er vintage?:mrgreen:

Uansett. Gratulerer så mye med en rålekker Submariner. Stilig at du har en nyere lenke for å spare den gamle også!
 
Regner med (håper ihvertfall) at jeg har husket å gratulere deg med denne allerede, men bare for å være helt sikker: Gratulerer med herlig red sub! Definitivt sikleverdig grailmateriale ;)
 
Gratulerer med nydelig klokke!
Tror kanskje jeg må bytte tskjorte etter å ha siklet en liter eller to? :confused:
 
Grattis med "rosso":)."Skål for den lille forskjellen" rød utgjør! Fint at du deler med så mye bilder og fin "write up"! Min 1680red feet first hilser så mye ;).
Tør jeg spørre hva du måtte ut med for den nye lenka? og om du har tips til gode måter å skaffe den på (svar gjerne på PM).
 
Gratulerer med råtass! Dette er en klokke man IKKE går i detaljer med overfor vanlige mennesker. Her inne gjør den lille røde forskjellen deg til konge :D
Takk! Hehe.. I know, da blir man definitivt sett på som en skrulling ;) @Rød

MAGISK! Gratulerer så mye med denne! Rått at den ble værende på TS :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Gleder meg til mange flere bilder :cool:
Takk! Absolutt, viktig å holde den innenfor miljøet :) @Guybrush Threepwood

Steike! Grattis!
WOW:eek: Gratulerer med RÅ RED Sub!
Gratulerer med HEEEEFTIG Rolex!
Daaayuuum! Grattis
TAKK! Den er virkelig helt rå :cool: @iveland @Vidar @crown guard @MrMayo

Nice! Den kler sannelig den nye lenken også:D
Thanks, og takk for handelen! Absolutt, ble veldig bra med ny lenke. @Mogens

Grattis med det som ser ut til å være tilnærmet STRØKEN Red! Super flott er den i allefall:mrgreen: Congrats!
Takk så mye! Den er i utrolig fin stand :D @FnuSnu99

Fantastisk klokke! Gratulerer så masse. Den top hat`n er bare helt sykt.
Takker! Helt enig.. digger rett og slett den plexi'n. @Entropy
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer. Virkelig flott.
Så utrolig tøff. Gratulerer
Gratulerer med nydelig Rolex!!
Føyer meg inn i rekken av gratulanter
Drømmeur! Nyt den :)
Tusen takk alle sammen!! :) @Chalshus @kasmir @Olando @iron-man @TomB @john

Gratulerer og velkommen i klubben! :cool:
Takk!! @Anders Det er STORT :)

Gratulerer, digg med plexi;)
Tusen takk. Ja, plexi ER sexy ;) @andres

Du verden for en flott Redsub.

Gratulerer så mye!
Tusen hjertelig takk! Er strålende fornøyd. @Minuteman

Strøkent, REDsub er virkelig klokkehistorie:) gratulerer med rå ervervelse!
Takk så mye. Historien, og ikke minst det litt mystiske med at det er mye synsing og uklarheter ifht datoer etc. gjør det ekstra interessant. @Ironsam
 
Redigert av en moderator:
Den klokka var utrolig flott. :) Utrolig at 10 røde bostaver kan få ei klokke til å poppe så mye. Plexiglasset var ikke særlig dumt det heller. :) En av de aller peneste jeg har sett på en stund. Gratulerer!
 
Redigert: