Touch of RED - Min første GRAIL!

Sweetness :)

hasan-baba-o.gif
 
Wow, grail indeed! Gratulerer så mye med et utrolig fint eksemplar, nyt den! :)
 
Takk for spennende og lærerik unboxing og for mange flotte bilder !
Og selvfølgelig GRATULERER med denne skjønnheten, håper jeg får sett den "live" ved en fremtidig gtg !
Måtte deres veier aldri skilles !
En kred til @Mogens også som gjør det mulig for mange å få oppfylt drømmen !
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så vanvittig mye @GCSJ
Dette var flott og fine bilder og jeg må si jeg lærte nye nytt i dag:D
Pøs på med bilder og håper jeg kan ta denne i nærmere ettersyn en vakker dag;)
 
Redigert av en moderator:
Dette var virkelig en flott unboxing, og klokken enda flottere! Slik tekst og slike bilder gjør meg stadig mer interessert i vintage. Skummelt.. Får håpe jeg ikke ender opp på det kjøret også. Jeg har jo en SD fra 95, som snaaaart er vintage?:mrgreen:

Uansett. Gratulerer så mye med en rålekker Submariner. Stilig at du har en nyere lenke for å spare den gamle også!
Tusen hjertelig takk @Marius M Absolutt ikke all vintage jeg er fan av.. men denne er det noe spesielt med :)

Gratulerer med strøken rød 1680:)
Gratulerer med RED SUB!
Takker så mye! @trojen @Jas

Regner med (håper ihvertfall) at jeg har husket å gratulere deg med denne allerede, men bare for å være helt sikker: Gratulerer med herlig red sub! Definitivt sikleverdig grailmateriale ;)
Takk igjen @acnorway Skremmende hvor mange timer jeg har brukt på å stirre og studere på denne klokken :D

Gratulerer med nydelig klokke!
Tror kanskje jeg må bytte tskjorte etter å ha siklet en liter eller to? :confused:
Hehehe.. Takker! @Danvoll

Fantastisk flott eksemplar! Gratulerer med nydelig ur, måtte du aldri flippe det.
Nei, det er hvertfall ikke planen med det første! Men you never know ;) Takk så mye @Rikhard

Gratulerer så mye med utrolig flott red sub :)
Takk! @Dr. Fiddy
Fanatisk unboxing og kongeklokke :D Gratulerer igjen!
Hahaha.. fanatisk er akkurat hva det er! :D TAKK! @Hansaeng

Grattis med "rosso":)."Skål for den lille forskjellen" rød utgjør! Fint at du deler med så mye bilder og fin "write up"! Min 1680red feet first hilser så mye ;).
Tør jeg spørre hva du måtte ut med for den nye lenka? og om du har tips til gode måter å skaffe den på (svar gjerne på PM).
Tusen takk @J.CAT Gøy å sette seg litt inn i detaljene og historien. Det gjør denne enda mer spennende. Du får kjøpt denne lenken helt ny for underkant av 10k hos forhandler. Det legges innimellom noen ut for salg her på k/s. Prisen varierer vel mellom 5-7k avhengig av tilstanden.

Finner ikke de riktige superlativene! Fantastisk er den uansett! Gratulerer!
Fantastisk funker lenge :) Tusen takk @Dingle
 
Redigert av en moderator:
Wow! Digger't. Denne er riktig så lekker og var et sjeldent pent eksemplar
Takker! Digger den selv :cool: @adamskater

Gratulerer! Jeg lærte mye av den uboxingen :)
Takk så mye @Tetragrammaton Gøy å lese seg opp litt og sette seg inn i historien. Føler det er litt forventet når man har denne klokka ;)

Gratulere så mye med en superfin klokke
Gratulerer med nydelig redsub:) !
Satan ! Helt nydelig klokke. Grattis med den. ;)
Gratulerer med en nydelig klokke. Er ganske misunnelig nå kjenner jeg ;)
Tusen hjertelig takk gutter! :) @Amund @Jostein @seg @Nillo87 @chevy4548

Den klokka var utrolig flott. :) Utrolig at 10 røde bostaver kan få ei klokke til å poppe så mye. Plexiglasset var ikke særlig dumt det heller. :) En av de aller peneste jeg har sett på en stund. Gratulerer!
Ja, det er det som er så kult med denne! De rød bokstavene gjør så stor forskjell. Takk for hyggelig ord! @Loevhagen
 
Redigert av en moderator:
rått! hvis du noen gang skulle komme på tanken å selge den..... da må du gå i deg selv:)
 
HAHAHAHA... den der fikk jeg meg en god latter av :D @mikkemus23

Omg!!! Con gratulatore med den krona!
Grattis!! Helt nydelig denne:cool:
Takker så mye @jeprex @Sloppmann

Wow, grail indeed! Gratulerer så mye med et utrolig fint eksemplar, nyt den! :)
Definitivt en grail watch for meg. Tusen takk, nyter det jeg kan :) @Kohe321

Takk for spennende og lærerik unboxing og for mange flotte bilder !
Og selvfølgelig GRATULERER med denne skjønnheten, håper jeg får sett den "live" ved en fremtidig gtg !
Måtte deres veier aldri skilles !
En kred til @Mogens også som gjør det mulig for mange å få oppfylt drømmen !
Takk i like måte :) Skal virkelig ta godt vare på denne, og forhåpentligvis holder vi sammen gjennom tykt og tynt. Håper jeg får blitt på en gtg snart! @Timewarp

Jeg vil vel heller si: måtte deres veier skilles! Så jeg kan plukke den opp:) Neida, gratulerer med en av de flotteste på TS!
Hehehe.. you never know!! Takker! @gmortens

Flott unboxing. Gratulerer så mye med grail :D
Takk!! @Bromle

Herlig at denne ble på sonen:)
Grattis!
Du dro kjensel på den ja :) Viktig at den holdes innenfor murene her. Takk! @Mysil

Gratulerer!!:)
Takk så mye @Superlite

Gratulerer så vanvittig mye @GCSJ
Dette var flott og fine bilder og jeg må si jeg lærte nye nytt i dag:D
Pøs på med bilder og håper jeg kan ta denne i nærmere ettersyn en vakker dag;)
Tusen hjertelig takk @Wangensten Hyggelig å kunne bidra :) Det hadde vært hyggelig, du har hvertfall flere godbiter som jeg kunne tenke meg å tafse litt på! Så kan du få klå på Redsub'en min :D
 
Redigert av en moderator:
Fantastisk eksemplar av en sjelden fugl, gratulerer så mye!
Tusen takk! Gøy å få tak i en sånn en @endofmessage

Wow! Fantastisk klokke :D Gratulerer så mye! :)
TAKK :) @MrT (By the way, jeg har faktisk hilst på selveste Mr.T. Helt rå kar :D)

Gratulerer så mye med et flott eksemplar av arten!
Og velkommen i "Klubben"....:cool:
Tusen hjertelig takk, og ikke minst takk for inspirasjonen!! @Moore

rått! hvis du noen gang skulle komme på tanken å selge den..... da må du gå i deg selv:)
hehehe.. takk for det. Da må det være noe alvorlig galt :mrgreen: @Fatl

TAKK FOR ALLE HYGGELIGE GRATULASJONER!!
 
Redigert av en moderator: