TAKK! @fettstykketGratulerer med grail!!
Yes it was Takk så mye! @Toland85Det var du som endte opp med denne ja, fint at den endte opp her inne. Gratulerer så mye med en nydelig Redsub. Denne siklet jeg også på
Tusen takk for hyggelig ord! @Phenix Synes det er veldig interessant med de små detaljene, og gøy å dele litt også. Glad det ble satt pris påØnsker faktisk og rette den største grattisen til din flott presentasjon,samt at du tar deg bryet og skolere oss på ørsmå detaljer som var uhyre interessant og lese......Men klokka spiller på ingen måte andrefiolin min venn
Mvh
Phenix
TAKK @csabkoGratulerer!
Gratulerer! Du har jo virkelig fått en fantastisk Rolex-samling nå (hvis ikke de forsvant ut når du kjøpte denne).
Hehe.. jepp! Takk for det! @RalphFy flate, så det var du som stakk av med den @GCSJ! Gratulerer!!
I agree.. Tusen takk @TimekeeperRedsub ruler!! Grattis igjen
Hjertelig takk! I mine øyne er Sub blant de kuleste vintage klokkene. @boenna_69Grattis med flott vintage!
Gratulerer!!
Takk for en fantastisk unboxing med mange bilder og lærerik tekst. Jeg tror det er veldig mange flere en jeg som setter stor pris på at du tok deg tid til dette.