Touch of RED - Min første GRAIL!

Morsomt ur... Stilig at den har fått ny lume og helt nye visere.... Gjør klokken mye mer anvendelig...


























































Tulla! :mrgreen: Fikk nesten dårlig samvittighet nå (bare misunnelsen som river og sliter i meg). Skikkelig flott ur det der. Gratulerer så mye :)

Min stusselige feet first hilser


 
Det var du som endte opp med denne ja, fint at den endte opp her inne. Gratulerer så mye med en nydelig Redsub. Denne siklet jeg også på :)
 
Ønsker faktisk og rette den største grattisen til din flott presentasjon,samt at du tar deg bryet og skolere oss på ørsmå detaljer som var uhyre interessant og lese:)......Men klokka spiller på ingen måte andrefiolin min venn:mrgreen:

Mvh
Phenix
 
Morsomt ur... Stilig at den har fått ny lume og helt nye visere.... Gjør klokken mye mer anvendelig...



Tulla! :mrgreen: Fikk nesten dårlig samvittighet nå (bare misunnelsen som river og sliter i meg). Skikkelig flott ur det der. Gratulerer så mye :)

Min stusselige feet first hilser



Hahaha... der skremte du meg faktisk godt! Lumen er definitivt ikke ny (svart som natta), men så vidt jeg er kjent skal ikke viserne være byttet heller (patina på viser og skive stemmer overens)... men ble selvfølgelig usikker der en stund!! :D

Takk for hyggelige ord! Veldig flott den Red suben din også!! @Greg
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med grail!!
TAKK! :) @fettstykket

Det var du som endte opp med denne ja, fint at den endte opp her inne. Gratulerer så mye med en nydelig Redsub. Denne siklet jeg også på :)
Yes it was :mrgreen: Takk så mye! @Toland85

Ønsker faktisk og rette den største grattisen til din flott presentasjon,samt at du tar deg bryet og skolere oss på ørsmå detaljer som var uhyre interessant og lese:)......Men klokka spiller på ingen måte andrefiolin min venn:mrgreen:

Mvh
Phenix
Tusen takk for hyggelig ord! @Phenix Synes det er veldig interessant med de små detaljene, og gøy å dele litt også. Glad det ble satt pris på :D

TAKK :) @csabko
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! Du har jo virkelig fått en fantastisk Rolex-samling nå (hvis ikke de forsvant ut når du kjøpte denne). :)

Tusen takk for det!! @runes
16610 gikk ut, litt råflott med to Subs ;) Men Fat Lady'n jeg kjøpte av deg må jeg beholde!
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer!!

Takk for en fantastisk unboxing med mange bilder og lærerik tekst. Jeg tror det er veldig mange flere en jeg som setter stor pris på at du tok deg tid til dette. :)
 
Fy flate, så det var du som stakk av med den @GCSJ! Gratulerer!!
Hehe.. jepp! :mrgreen: Takk for det! @Ralph

Redsub ruler!! Grattis igjen:)
I agree.. ;) Tusen takk @Timekeeper

Grattis med flott vintage! :)
Hjertelig takk! I mine øyne er Sub blant de kuleste vintage klokkene. @boenna_69

Gratulerer!!

Takk for en fantastisk unboxing med mange bilder og lærerik tekst. Jeg tror det er veldig mange flere en jeg som setter stor pris på at du tok deg tid til dette. :)

Tusen takk for det @Jon Ali Hyggelig at det blir satt pris på! Tar jo faktisk litt tid.. men er jo bare interessant og gøy å holde på med!
 
Redigert av en moderator: