Trenger hjelp til valg mellom disse to

Liten update rundt submariner kjøpet mitt. Pengene (37000kr) er nå inne på "klokkekontoen", og jeg er klar som et egg til å gjennomføre kjøpet.

Fikk mail fra Jørgensen igjen i dag, og fikk beskjed om at det ikke var nok i januar forsendelsen som kommer i morgen til at jeg kunne få. Så om jeg skal kjøpe fra Jørgensen må jeg vente til neste forsendelse den 22. februar.

Tenkte dermed å høre med den andre urmakeren dere anbefalte her. Sendte derfor en mail til Lervik ur i haugesund og spurte om de er villige til å gi samme tilbud, om de har den inne og hvor lang eventuell ventetid vil være. Krysser fingrene nå.

Beklager for skamløs dobbelpost... Men:

Jeg får en 14060m fra Lervik Ur om en drøy ukes tid! Utrolig samarbeidsvillige og kjappe i responsen der også. Kunne ikke vært mer fornøyd. Forvent en "unboxing" rundt månedsskiftet. Gleder meg som en unge. :D

Interessant lesing Kohe, er ca i samme posisjon som du var.
Begynner å bli overbevist om at 14060 er den jeg vil ha.
Ønsker å kjøpe brukt selv, men som flere har påpekt her på TS er det litt tørke om dagen..

Uansett, grattis med valget. Forventer en unboxing snart ;)

Må si jeg er veldig imponert over servicen og hvor raske de har vært i kommunikasjon!

Samme erfaring! Utslagsgivende for valg av AD, samt best på pris. Så mandag morgen kommer en deilig gmt master ii i med en postmann, levert på kontoret:)