Tudor-tråden

IMG_0573.jpeg
IMG_0574.jpeg

Kul sak
 
Hei, Trengs det noen som helst modifisering for å få denne til å passe? Eller bare til å feste som vanlig Tudor ledd? For det var jo en fin løsning :cool:
 
Hei, Trengs det noen som helst modifisering for å få denne til å passe? Eller bare til å feste som vanlig Tudor ledd? For det var jo en fin løsning :cool:
Nei, skal være "plug and play" dette.

Vil samtidig opplyse om at Uncle nå er i Tidssonens nettbutikk, og at halvleddet kan kjøpes fra oss her :)

 
Nei, skal være "plug and play" dette.

Vil samtidig opplyse om at Uncle nå er i Tidssonens nettbutikk, og at halvleddet kan kjøpes fra oss her :)

Magisk! Da bestiller jeg der med en gang :mrgreen: Takk for gode forslag (y)
 
  • Elsker
Reaksjoner: Jon Henrik
Solid positiv overaskelse denne her.
Var litt usikker på fargene basert utelukkende på bilder men irl er det ingenting og utsette på kontrasten mellom svart, (burgunder)rød og gull.
Dimensjonene er også ganske spot-on for meg og på lenke føles den vel så balansert som min GMT Master II. Ja dette var en høydare sålangt
IMG_8045.jpeg
 
Er det noen som er kjent med tilgjengeligheten av Rosa Tudor Chrono i Norge? Kildene jeg har lest på her på nettet tilsier at "Alle ADer skal få en hver", har sett noen svensker som har fått levert. Samt at de hadde den Rosa ved åpningen av nye butikken i København...
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Er det noen som er kjent med tilgjengeligheten av Rosa Tudor Chrono i Norge? Kildene jeg har lest på her på nettet tilsier at "Alle ADer skal få en hver", har sett noen svensker som har fått levert. Samt at de hadde den Rosa ved åpningen av nye butikken i København...
Bjerke kunne skaffe.
 
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik