Jeg hadde samme problem på BB58. Løste det med et Steel Reef extension link, som funker som et halvledd når det er slått inn.
Hei, Trengs det noen som helst modifisering for å få denne til å passe? Eller bare til å feste som vanlig Tudor ledd? For det var jo en fin løsningHalf Link for Stock Bracelet (for Tudor 41mm models)
Uncle's notes If you can't get the perfect fit on your Tudor 41mm bracelet (GMT, Chrono, etc), you're not alone. This seems to be the #1 complaint from fans of these great models. Many scratch their heads in disbelief at how such an iconic company does not provide a solution. Well, your Uncle is...unclestraps.com
Nei, skal være "plug and play" dette.Hei, Trengs det noen som helst modifisering for å få denne til å passe? Eller bare til å feste som vanlig Tudor ledd? For det var jo en fin løsning
Magisk! Da bestiller jeg der med en gang Takk for gode forslagNei, skal være "plug and play" dette.
Vil samtidig opplyse om at Uncle nå er i Tidssonens nettbutikk, og at halvleddet kan kjøpes fra oss her
Halvledd til original Tudor-lenke
Uncle Straps halvledd til original Tudor-lenke av rustfritt stål eller titan. Leveres som ett halvledd med én skrue. Velg mellom varianter for: Tudor 41 mm (stål): Modeller med 41 mm kasse, som GMT, Chrono etc. Tudor Black Bay 36mm og Ranger Tudor Black Bay 54 og Black Bay 58 (stål) Tudor Black...shop.tidssonen.no
Skulle du ønske det var en Tudor?
Skulle du ønske det var en Tudor?
Tipper den skulle i dagens klokke?
Bjerke kunne skaffe.Er det noen som er kjent med tilgjengeligheten av Rosa Tudor Chrono i Norge? Kildene jeg har lest på her på nettet tilsier at "Alle ADer skal få en hver", har sett noen svensker som har fått levert. Samt at de hadde den Rosa ved åpningen av nye butikken i København...
Hei, når kunne Bjerke skaffe ? kunne ikke skaffe når jeg spurte ?Bjerke kunne skaffe.
Ble oppringt og spurt om jeg var interessert noen dager etter lansering. Takket nei og siden har jeg ikke tenkt noe over det.Hei, når kunne Bjerke skaffe ? kunne ikke skaffe når jeg spurte ?