Tudor-tråden

Så bra @West :D
Falt ikke helt i smak her, men kanskje den vokser på etterhvert.
Meningen med posten var i grunn at de bare slapp den. Ingen forvarsel- eller noe. Out of the blue satt sikkert litt i, så ble overrasket.

• Liker
Reaksjoner: Slettet bruker 2577
Hvis jeg husker riktig så ble denne lansert i det stille i Asia for et par måneder siden. Det virker som den ble gjort tilgjengelig for resten av verden i dag..

image.jpg

Lian hadde den i vinduet for to uker siden.
Er litt ambivalent til den men det mer jeg ser den og leser om den jo mer har jeg lyst til å prøve den. Den har noe ved seg som gjør den veldig interessant. Jeg hatet den da den kom og nå har jeg lyst på en :oops: men det er en klokke man er nødt til å prøve først tror jeg. Tør ikke gamble på hvordan den er på armen da den er så ulikt alt annet.

Jeg stod på lista for P01 da den kom ut, men etter å ha prøvd den på armen var det ikke aktuelt.
Den føles som en klokke på nærmere 44-45mm enn de 42 den egentlig er. Et skikkelig beist.

• Liker
Reaksjoner: Heftos og GrimReaper
Hva er greia med at avansen er større på BB58 Blue i bruktmarkedet er større enn på Rolex omtrent? Den er nice, men ikke nice. Prisene kryper oppover mot 50k på Finn for en klokke til, hva da, 34 000,- eller noe sånt?