Umiddelbart tenkte jeg at dette var en innertier. Så fikk jeg studert bildene litt mer. Bezel og skive i sunburst? Mulig den er penere i virkeligheten. Fint supplement til BB 58, men FXD er fortsatt den kuleste modellen til Tudor.
Vis vedlegg 303359
Føles bra på hånden!
Noen som har spesifikke aspekter rundt Pelagos 39 de lurer på? Vi tar den med i en episode av podden
Tror neppe den blir så "het", men vi kommer nok kanskje til å se litt de samme tendensene som med BB58 for et par år tilbake. Jeg synes det er en fin klokke, men med Sub og FXD allerede i boksen så tror jeg ikke det blir aktuelt å erverve seg denne for min del.De treffer nok markedet rimelig greit her. Forvent ventelister herfra til månen. Jeg synes den er kanon, men min FXD lever veldig trygt i boksen
Grattis! Har du kjøpt brukt, eller fikk du tak i ny fra forhandler @sydvester ?
Selvfølgelig helt åpenbart, men det er noe med historikk, image eller tradisjoner som også spiller en rolle her (igjen min mening). Hadde vært litt rart om Rolex Sea-Dweller plutselig ble en 200m-klokke. Hva skiller den da fra Submariner?Hva skal du med vanntetthet mer enn 200m lurer jeg på…
Vis vedlegg 303359
Føles bra på hånden!
Noen som har spesifikke aspekter rundt Pelagos 39 de lurer på? Vi tar den med i en episode av podden