Bezel
Støttemedlem
Jeg prøvde en BB36 på Bjerke i forrige uke. Riktignok med skinnreim, men syntes uansett den ble fryktelig liten, og det med pikespeiderhåndledd på rundt 17,5 cm. Skal sies at jeg stort sett bruker ur på mellom 39 og 44 mm, men den var mindre enn jeg hadde trodd. Mulig den bærer større på lenke, og mulig det blir en vanesak, men jeg kommer nok til å holde meg på +/-40mm.Noen som har Black bay 36 og håndledd på 18,5 eller mer? Wristshots og eller erfaringer? Jeg kjenner suget men har ikke fått prøvd denne
Noen som har Black bay 36 og håndledd på 18,5 eller mer? Wristshots og eller erfaringer? Jeg kjenner suget men har ikke fått prøvd denne
Takk for svar @frj og @Consigliere . Når jeg leser rundt på nett så sier noen at den bærer stort og noen sier den bærer smått. Faktisk ingen sålangt som sier den bærer 36 klokken er nydelig, en hippere Explorer på mange måter. Og jeg er lysten på å gå ned i størrelse på klokkene men innser at denne bør prøves før kjøp.
Takk for svar @frj og @Consigliere . Når jeg leser rundt på nett så sier noen at den bærer stort og noen sier den bærer smått. Faktisk ingen sålangt som sier den bærer 36 klokken er nydelig, en hippere Explorer på mange måter. Og jeg er lysten på å gå ned i størrelse på klokkene men innser at denne bør prøves før kjøp.
Ser bra ut! Hva er det du har på den?
Ser bra ut! Hva er det du har på den?