S
Slettet bruker 15979
Guest
Må være noe galt med meg, jeg likte ingen av de nye klokkene
Neppe. Samme urverk som GMT, så denne blir en tjukkas, tipper 14-15 mm. Utfra traileren så ser det ut som baklokket buler ganske mye ut. Hvis du har store lanker med mye fett så blir det vel braBlack Bay Pro kommer også med T-fit med 8mm justering i låsen, det tipper jeg er kjærkomment. Ser griselekker ut, men noterer meg bak øret at de ikke eksplisitt har sagt noe om tykkelse, så blir spennende med første hands-on-erfaringene. Hvis den er nede på BB58-tykkelse tror jeg de virkelig har nailet dette.
Likte BlackbayPro, men synes vel den henter veeel mye fra Rolex kanskje
Mm, er det jeg frykter. Stjal dette bildet fra WUS, og det bekrefter nok at det er noe tykkelse her. Har tidligere i år lest noe spekulasjon om at de ikke engang klarer å få plass til MT5652 i BB58-kassen ikke bare på tykkelse men også på diameter, så gøy at de i det minste har klart det.Neppe. Samme urverk som GMT, så denne blir en tjukkas, tipper 14-15 mm. Utfra traileren så ser det ut som baklokket buler ganske mye ut. Hvis du har store lanker med mye fett så blir det vel bra
Sendte mail. De prøver å få oversikt over hvem som ønsker og hvor mange de får inn (Hodinkee sier at det er tilgjengelig omgående).Når får Bjerke inn denne da, mon tro?
14,6mm....Mm, er det jeg frykter. Stjal dette bildet fra WUS, og det bekrefter nok at det er noe tykkelse her. Har tidligere i år lest noe spekulasjon om at de ikke engang klarer å få plass til MT5652 i BB58-kassen ikke bare på tykkelse men også på diameter, så gøy at de i det minste har klart det.
Så gjenstår det vel å se hvordan den faktisk føles på armen. Tall på en PC-skjerm kan lure de beste, og de kan jo gjøre noen grep, men tja...
Vis vedlegg 285425
Minus Sub og Seadweller mener du vel. Jeg bruker BB58 mer enn sub nettopp pga. baklokket på sub bygger litt og gjør den høyere enn nødvendig (er nok mest merkbart på små håndledd)..Den blir jo uansett ganske høy på håndleddet mtp. på hvor smidig den glir under genser- og jakkeermer. Det er jo genistreken i BB58 og stort sett alle rolexer, at de er såpass tynne at de ikke er til bry.
Krystallen er vel en av de millimeterene som utgjør tykkelsen.14,6 mm er 2-3 mm for mye, om det er lov å si.
Litt pussig at de går for en såpass homage-aktig modell.