Tudor FXD og «storebror» 126618LB. Samme «glow»! Tudor får mest armtid!
Lumen på FXD er uten tvil den råeste jeg har sett. Også varigheten er imponerende. En vanvittig rå klokke. Er du M.N.21 du har?Tudor FXD og «storebror» 126618LB. Samme «glow»! Tudor får mest armtid!
Vis vedlegg 347203
Helt enig, er på høyde og vel så det sammenlignet med min 2022 Submariner. Nei, ikke M.N.21, er 23 Kjøpte denne hos AD en uke siden!Lumen på FXD er uten tvil den råeste jeg har sett. Også varigheten er imponerende. En vanvittig rå klokke. Er du M.N.21 du har?
Uansett en rå klokke, merker nesten ikke at man har den på. Jeg er veldig glad i min. Men ikke dum den gullklumpen din hellerHelt enig, er på høyde og vel så det sammenlignet med min 2022 Submariner. Nei, ikke M.N.21, er 23 Kjøpte denne hos AD en uke siden!
Helt sant, ikke brukt sub siden jeg fikk handlet inn FXD. Og mindre blir det, brukte sub som «daily beater» fra jeg handlet den ny i 2022 fra AD Her i byen. Kjenner «ingen» umiddelbare savn på den nå. Så ligger fint og «samler» støvUansett en rå klokke, merker nesten ikke at man har den på. Jeg er veldig glad i min. Men ikke dum den gullklumpen din heller
Raskt Spørsmål, har din Titan eller Stål baklokk?
Samme som kassa. Titan.Raskt Spørsmål, har din Titan eller Stål baklokk?
Rart, min m.n.23 har stål baklokk!Samme som kassa. Titan.
Vis vedlegg 347383
Disclaimer: jeg er ikke metallekspert og jeg har ikke lest om akkurat dette, men jeg ser ikke forskjell, titan er litt brunere enn stål
Bilde? Jeg kan ta feil, men ser ikke forskjellRart, min m.n.23 har stål baklokk!
Min er en M.N.21 som @Genta sin og siden jeg heller ikke er metalurg kan jeg ikke påberope meg ekspertise. Men jeg heller greier ikke å se nyanseforskjeller på kasse og baklokk, så jeg vil anta at det er Titan på min.Raskt Spørsmål, har din Titan eller Stål baklokk?
Sakset fra Tudor, ser også litt forskjell i gravering og metallfarge.Min er en M.N.21 som @Genta sin og siden jeg heller ikke er metalurg kan jeg ikke påberope meg ekspertise. Men jeg heller greier ikke å se nyanseforskjeller på kasse og baklokk, så jeg vil anta at det er Titan på min.
For øvrig et interessant spørsmål, kanskje noen vet noe mer rundt dette - om det er forskjell på årgangene?
Tipper det er pga merkene som @Genta har på baklokket som gjør de går fra Titan til Stål. Virker som rustfritt er mer «slitesterkt» i forhold til merker fra remmen. Mulig jeg tar feil?Det ser vitterlig ut som det er stålbaklokk ja.
Jeg vet ikke hva som er mest slitesterkt, men keg har også ganske tydelig "avtrykk" etter remmen på baklokket. På grensen til irriterendeTipper det er pga merkene som @Genta har på baklokket som gjør de går fra Titan til Stål. Virker som rustfritt er mer «slitesterkt» i forhold til merker fra remmen. Mulig jeg tar feil?
Hadde vært morsomt om du veide din med tøyrem på, min veier 84g. Titan er jo lettere en Rustfritt spikerstål.Jeg vet ikke hva som er mest slitesterkt, men keg har også ganske tydelig "avtrykk" etter remmen på baklokket. På grensen til irriterende