UJU's klokker

Gratulerer:) Denne Rolex modellen er kjempe kul i mine øyne:)

Takk for det.:) Synes denne flyr godt under radaren. Det eneste måtte være cyclopsen som avslører den.

Gratulerer, flott klokke!

Takk for det.:)

Wow. Ser strøkent ut. Gratulerer.

Takker. Denne er rimelig strøken. Nesten ikke hairlines på lenka engang.:D

Lekkert ur. Gratulerer så mye. :D

Takker.:)

Meget pent! Gratulerer :)

takker.:)

Grattis! Alltid gøy med nytt!

Takk for det. Begynte nesten å bli lenge siden utpakking nå.;)

Nice! Den ser jo nesten for fin ut til grisejuling...

Takk for det. Vel...grisejuling og grisejuling. Som beater tenkte jeg mer at den må tåle å bli med på diverse ferier på rivieraen, for å bli utsatt for litt solkrem og ustø gange til-fra strandbaren.;)

Takker.:)

Flott tilskudd!

Vel...grisejuling og grisejuling. Som beater tenkte jeg mer at den må tåle å bli med på diverse ferier på rivieraen, for å bli utsatt for litt solkrem og ustø gange til-fra strandbaren.;)

Nei, hvor du skal nå er...hit. :D

Hounds.jpg

Var litt JoLu DNA over det hele. Du har noen bilder som kunne vært god reklame for Rolex.

Da var en til på plass!

Når du har tatt pillene dine og innser at: "Nei, jeg trenger jo kanskje ikke to..."

Da har jeg tatt pillene mine, og jammen innsett at jeg ikke trenger to LV'er. Jeg trenger TRE!!!:D

Gleder meg til å se nummer tre... :p

Der var den på plass:cool:

Strålende tråd og flott samling, UJU!

Du kunne med fordel komplettert med en LV eller to, men ellers ser det ut til at du har fint driv...;)

Ditt ønske er min befaling. Samling utvidet.;)

Som jeg nevnte tidligere i tråden var jeg på jakt etter en Y- eller tidlig F-serie med flat firer.
Da denne tidlige F-serien dukket opp til en overkommelig penge var det bare å hugge til uten å tenke seg noe særlig om. Disse vokser jo tross alt ikke på trær.;)

Her kan jeg (nesten) garantere at denne kommer til å bli i mitt eie. Om alt annet måtte gå over bord kommer jeg til å tviholde på denne. I hverfall en god stund.;)

Denne har en Mark I skive. Dvs: Oval 'O' in Rolex, 'R' i 'Oyster' aligned with gap between left and right feet of 'R' in Rolex, Position of "swiss made" '5 Ticks', Shape of '40' on bezel: Flat 4

Så, som dere skjønner er denne heeeelt forskjellig fra de andre to.:D

Over til bildene:

20120413_190609.jpg

20120413_190700.jpg

20120413_190652.jpg

20120413_190646.jpg

20120413_190624.jpg

20120413_190718.jpg

20120413_190726.jpg

20120413_190739.jpg

20120413_190733.jpg

Ditt ønske er min befaling. Samling utvidet.;)

I såfall mente jeg MINST to!;)

Jøje, meg UJU! Jeg ser at til og med fagfolk sliter med å bedømme tilregnelighet for tiden, men her kan til og med jeg stille en diagnose i blinde!

Herlig. jeg skulle gjerne vært flue på veggen når du skal forklare for madammen de stor forskjellene som nødvendiggjør nr tre. :) Gratulerer så mye - nå er det så mye nytt her at jeg tror vi snart må ha en ny GTG :)

Jøjemei gratulerer! :D Du er sikker på at den tredje ikke føler seg litt alene mot de andre to nå da, den trenger kanskje følge? :p

Har vært innom her og siklet, men av en eller annen uforklarlig grunn har jeg ikke kommentert din tråd. En skam! Ikke tråden altså, men manglende kommentar! Du leverer sterkt her, virkelig sterkt. Synes at din plan om å skaffe deg monopol over det som måtte finnes av LV viser sann karakterstyrke. Dette er en av de flotteste samlingene på sonen. Helt klart. Er ikke et ur jeg ikke kunne tenke meg her. Flere familiebilder ønskes.