Har lest en del på forumet her, men ikke vært like aktiv med bidragene selv. Uansett har jeg blitt nok påvirket til å kjøpe inn min andre klokke på knappe 3 mnd., og det verste er at jeg frykter at det ikke kommer til å ende der...
Uansett, her er siste innkjøp!
Akkurat like artig med Protid posen som forrige gang:
En hvit eske, forsikringspapir, og noen ekstra lenkeledd:
Der finner vi en rød eske, pusseklut, manual og sertifikater:
I den røde esken befinner det seg en Planet Ocean:
En litt nærmere kikk:
Og enda litt nærmere:
Tok disse bildene av den i går, men jeg må ærlig innrømme at bildene lyver litt...
Jeg gjenskapte unboxingen for å ta bildene. Dessverre var jeg alt for ivrig etter å få den på håndleddet når jeg kom hjem med posen. Unger på julaften er ingenting i forhold til hvordan jeg oppfører meg når jeg kommer hjem med en slik pose!
Før noen spør; ja, det er riktig at datoen står på 31!
Urmakeren poengterte dette til meg når han stilte klokken, så slapp jeg å gjøre noe med det i dag
Ettersom jeg er så godt i gang tar jeg likegodt med noen bilder som jeg tok av den i dag også:
Dette er min første klokke med safirbaklokk, så det måtte jeg jo ta et bilde av:
Og her er en nærmere kikk på urverket:
Her er en kikk på lenkelåsen (egentlig er jeg litt skuffet over at de ikke har tatt med teksten fra PO 2500'en...):
Mitt første forsøk på et lume-shot (føler det er rom for forbedring av ferdighetene her...):
Wristshot er vel omtrent obligatorisk når man har skaffet seg noe nytt:
Her er den sammen med "makkeren" i samlingen, en Speedmaster Date som jeg kjøpte like før jul i fjor:
Det var alt for denne gang (og forhåpentligvis klarer jeg å styre kjøpetrangen en liten stund fremover nå!).
Håper dere liker dette innlegget like mye som jeg liker å se i alle de andre unboxing-trådene her inne
Uansett, her er siste innkjøp!
Akkurat like artig med Protid posen som forrige gang:
En hvit eske, forsikringspapir, og noen ekstra lenkeledd:
Der finner vi en rød eske, pusseklut, manual og sertifikater:
I den røde esken befinner det seg en Planet Ocean:
En litt nærmere kikk:
Og enda litt nærmere:
Tok disse bildene av den i går, men jeg må ærlig innrømme at bildene lyver litt...
Jeg gjenskapte unboxingen for å ta bildene. Dessverre var jeg alt for ivrig etter å få den på håndleddet når jeg kom hjem med posen. Unger på julaften er ingenting i forhold til hvordan jeg oppfører meg når jeg kommer hjem med en slik pose!
Før noen spør; ja, det er riktig at datoen står på 31!
Urmakeren poengterte dette til meg når han stilte klokken, så slapp jeg å gjøre noe med det i dag
Ettersom jeg er så godt i gang tar jeg likegodt med noen bilder som jeg tok av den i dag også:
Dette er min første klokke med safirbaklokk, så det måtte jeg jo ta et bilde av:
Og her er en nærmere kikk på urverket:
Her er en kikk på lenkelåsen (egentlig er jeg litt skuffet over at de ikke har tatt med teksten fra PO 2500'en...):
Mitt første forsøk på et lume-shot (føler det er rom for forbedring av ferdighetene her...):
Wristshot er vel omtrent obligatorisk når man har skaffet seg noe nytt:
Her er den sammen med "makkeren" i samlingen, en Speedmaster Date som jeg kjøpte like før jul i fjor:
Det var alt for denne gang (og forhåpentligvis klarer jeg å styre kjøpetrangen en liten stund fremover nå!).
Håper dere liker dette innlegget like mye som jeg liker å se i alle de andre unboxing-trådene her inne