Unboxing av min første klokke i 2012

Medlem
3. jan. 2012
Innlegg
13
Sted
Trøndelag
Har lest en del på forumet her, men ikke vært like aktiv med bidragene selv. Uansett har jeg blitt nok påvirket til å kjøpe inn min andre klokke på knappe 3 mnd., og det verste er at jeg frykter at det ikke kommer til å ende der...
Uansett, her er siste innkjøp!

Akkurat like artig med Protid posen som forrige gang:

20120229-1.jpg



En hvit eske, forsikringspapir, og noen ekstra lenkeledd:

20120229-2.jpg



Der finner vi en rød eske, pusseklut, manual og sertifikater:

20120229-3.jpg



I den røde esken befinner det seg en Planet Ocean:

20120229-4.jpg



En litt nærmere kikk:

20120229-5.jpg



Og enda litt nærmere:

20120229-6.jpg




Tok disse bildene av den i går, men jeg må ærlig innrømme at bildene lyver litt...
Jeg gjenskapte unboxingen for å ta bildene. Dessverre var jeg alt for ivrig etter å få den på håndleddet når jeg kom hjem med posen. Unger på julaften er ingenting i forhold til hvordan jeg oppfører meg når jeg kommer hjem med en slik pose!

Før noen spør; ja, det er riktig at datoen står på 31!
Urmakeren poengterte dette til meg når han stilte klokken, så slapp jeg å gjøre noe med det i dag :)



Ettersom jeg er så godt i gang tar jeg likegodt med noen bilder som jeg tok av den i dag også:

Dette er min første klokke med safirbaklokk, så det måtte jeg jo ta et bilde av:

20120301-2.jpg



Og her er en nærmere kikk på urverket:

20120301-3.jpg



Her er en kikk på lenkelåsen (egentlig er jeg litt skuffet over at de ikke har tatt med teksten fra PO 2500'en...):

20120301-4.jpg



Mitt første forsøk på et lume-shot (føler det er rom for forbedring av ferdighetene her...):

20120301-5.jpg



Wristshot er vel omtrent obligatorisk når man har skaffet seg noe nytt:

20120301-6.jpg



Her er den sammen med "makkeren" i samlingen, en Speedmaster Date som jeg kjøpte like før jul i fjor:

20120301-7.jpg



Det var alt for denne gang (og forhåpentligvis klarer jeg å styre kjøpetrangen en liten stund fremover nå!).
Håper dere liker dette innlegget like mye som jeg liker å se i alle de andre unboxing-trådene her inne :)
 
For en duo!

Wristshoten var jo helt genial - den klær! Er det en XL på 45.5 eller 42? (sorry har ikke den evnen å spotte forskjellen enda)