Gratulerer så mye, sist jeg sa det var du jo opptatt med å sveie rundt med paraplyer, vinglass og blåskjell så vet ikke om du fikk det med deg Virkelig en lekker klokke, godt å se du fikk den av armen til datteren din igjen. Selvom den kledde henne meget godt også.
Jeg er meget glad for at du gikk for denne og ikke en LLD, denne har en HELT annen finish (og pris, men hysj).
Gratulerer som WIS også, de fleste som var med på Olivia er vel enige i at det egentlig er litt rart at du "bare" har 1000 innlegg så mye som du prater
Det var jo også hyggelig at vi alle fikk møte søsteren til Espenbki
God helg
Ja det får man si var en god oppsummering av kvelden.
Det er ikke så folksomt oppe i fjellet der jeg holder på, så når jeg endelig møter byfolk og får meg et par flasker vin går skravla så jeg nesten ikke rekker å dra pusten. Var vel litt ekstra "high" etter klokkehandelen og møtet med Kurt Klaus m.flere. Forunderlig at jeg fikk i meg de hundre blåskjellene mellom all vindrikkingen og skravlingen. Det hører med til historien at mesteparten av sausen ble gjenfunnet på skjorte, genser, jakke, bukse, briller og barter torsdag morgen.
Har så godt som bestilt en klokke av søstera til Espen(bki) Både hun og foreldrene lovte meg jo tidenes handel på den-du-vet... Det får bli i forbindelse med innlegg nr 2000 - altså en gang nærmere jul
Historien om søsteren til Espenbki og handelen med Mr Saastad på bakrommet får vi la leserne vente litt på. Kan ikke ta fokuset vekk fra LLD-surrogaten min nå.